Mijn gok is dat het een Gibbie Les Paul special is, gezien de dunne platte body en de dot-inlay. Behalve de lelijke lak en idd trussrod cover is er niet heel veel vreemd aan.
edit: Oh ja, hij zal er ook een slagplaatje op hebben gezet!
Printable View
Mijn gok is dat het een Gibbie Les Paul special is, gezien de dunne platte body en de dot-inlay. Behalve de lelijke lak en idd trussrod cover is er niet heel veel vreemd aan.
edit: Oh ja, hij zal er ook een slagplaatje op hebben gezet!
Als iemand een nepper zou willen slijten als echt zou ie wel heel dom zijn om hem zo toe te takelen. Ik zie er niks raars aan behalve dat ie lelijk is, ben dan ook geen Gibsondeskundige. Zou het ding trouwens voor geen goud willen hebben maar dat komt puur doordat ik hem lelijk vind.
Ik heb zelf een USA Fender Strat waarbij ik tot de conclusie kwam (toen ik er eens over na ging denken) dat onderhand alleen het hout van de hals nog origineel is.. boeie. De waarde bij verkoop gaat er vast niet op vooruit maar ik ben gitarist en geen handelaar.
Als ik m'n auto over spuit, een ander blok in leg en het interieur vervang, blijft het toch nog steeds een Ford :(
Dus ja: het is een Gibson en ook nog eens best wel goedkoop.
Als ik er de tijd voor had zou ik de verf helemaal strippen en lekker BBQ'en. Wat lelijke gouden hardware er op en dan meedingen voor de mooist gitaar van 2010! :soinnocent:
Ach, 't is maar een massaproduct. Voor die ('verneukte') Gibson 100.000 anderen.