Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marshallover
Waar heb je die wieltjes vandaan, die onder je flightcase zitten? Die moet ik ook echt hebben, ik beur me een ongeluk!
Printable View
Citaat:
Waar heb je die wieltjes vandaan, die onder je flightcase zitten? Die moet ik ook echt hebben, ik beur me een ongeluk!
Dat zijn gewoon wieltjes van de bouwmarkt. 5 cm doorsnee, als ik me niet vergis. Ook in zwenkuitvoering te krijgen, met of zonder rem.
Gewoon gamma/praxis wielen zeg maar. Bedankt voor de info.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Jazeker, het ding wordt nooit warm. Ik weet niet hoe het komt maar vroeger werd ie altijd erg warm maar nu nooit meer... terwijl ie wel gewoon goed werkt...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
Tja, de metalzone, ik dacht dat de Subdecay Blackstar aardig richting het zware metalgeluid ging en dat ik de MT-2 dus kon vervangen maar dat is niet waar....de MT-2 klinkt op deze instellingen en met gebruik van EQ toch wel erg lekker zwaar...
Klopt, 5 cm doorsnee want 10 cm is wat te lomp. Denk er wel aan om aan de binnenkant van de flightcase een metalen plaatje te maken op de punten waar de wielen vast komen te zitten anders druk je ze zo door het hout...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Hee hallo!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
Pedalen liggen vast met klitteband. Ben er nog niet 100% tevreden over maar het wil aardig op dit moment. Voor het vervoer denk ik dat ik ze d.m.v. schuim in het deksel van de flightcase "aan laat drukken"
Ik heb in wat Rockbandjes (vooral eigen werk) gezeten maar dat is alweer een tijdje terug. Ben nog wel op zoek naar iets tofs. Eigen werk heeft mijn voorkeur en het liefst richting de progressieve rock of 'Metal' ala Tool/Perfect Circle.
Wijs plan. Door wat metalen plaatjes verdeel je de druk veel beter. Nu gaat het wellicht nog goed, maar als alles een keer lomp in een bandbus wordt geflikkerd oid..Citaat:
Strakke case wel! Waarom heb je trouwens voor deze sluitingen gekozen, en niet voor vlindersluitingen? (die je overigens d'r nog steeds in kan zetten)
Het geheel ziet er rete strak uit!
Je moet voor de gein eens luisteren wat Analogman nog van een MT-2 kan maken: http://www.analogman.com/boss.htmCitaat:
Thanks!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
Vlindersloten hebben impact aan de binnenkant van de case. Ik wilde de case zo klein mogelijk houden (wat heet klein!) en dus voor opbouwsloten gekozen en niet inbouw-vlindersloten.
Ik hoorde net van het thuisfront dat mijn lava cables binne zijn :). Dus vanavond kan ik een begin maken met het rewiren van mijn pdalboard!
Nou ja, niet echt. Je zaagt een rechhoek uit waar je vlinderslot in valt, vastpoppen, klaar. Hij steekt uit naar binnen hoor, mocht je dat bedoelen..Citaat: