Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riky
Mee eens, maar hij geeft zelf al aan een tele en/of strat te willen ;).
Een LP zal trouwens best veelzijdig zijn, maar singlecoil geluid krijg je er (stock) dus never nooit uit (geldt ook andersom).
Printable View
Citaat:
Mee eens, maar hij geeft zelf al aan een tele en/of strat te willen ;).
Een LP zal trouwens best veelzijdig zijn, maar singlecoil geluid krijg je er (stock) dus never nooit uit (geldt ook andersom).
Hier een fototje van mijn recente setje. Pedalen die ik hier mee gebruik staan hier niet op, maar die zijn het vermelden ook niet echt waard (Digitech Bad Monkey en Korg DT-10 tuner)
http://img382.imageshack.us/img382/38/hpim3287ka5.jpg
;)Citaat:
.................................
I fucking love it! Leipe LP! Heb je geen meer gitaren?
Ik denk niet dat je nog veel meer nodig hebt :) .Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Toch zou een fijne (semi) hollowbody of een goed klinkende Tele niet misstaan!
definieer singlecoil geluid. ik heb immers al p90s he, die zijn ook singlecoil ;) maar ik zit te twijfelen; LP met strat-pups (zonder humbuckers, maar wel kinmans als pups), of gewoon echt een strat. ben d'r nog niet over uit. komt nog wel :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arjan12
http://i299.photobucket.com/albums/m...ncollectie.jpg
Cheap misschien, maar wel interessant dacht ik zo voor mensen die ook niet veel te makken hebben;)
Even voor de goede orde, de speaker in m'n cab is een Eminence guitar legend 121. De pups in m'n Epi std zijn SD Antiquity (brug) en Seth lover (neck)
Akoestische is n Yamaha.
Ben er erg blij mee:)
P90's hebben natuurlijk niks te maken met een echt scoil geluid. Ik heb plenty of both en it's a world of difference.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Je probeert bij LP's altijd te gaan voor the real stuff, de perfect humbucker sound. Doe het dan goed en sluit ook geen compromissen voor een goede scoil gitaar, da's géén LP maar een ouwe tele/strat of een goede RI.
De kleur van die Greco is echt super mooi.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe