ik heb effe weer moeten slikken toen ik Pepe's collectie zag. wat een gruwelijk mooie set is dat toch. Ik mag hopen over een paar jaar ook zoiets te hebben.
Printable View
ik heb effe weer moeten slikken toen ik Pepe's collectie zag. wat een gruwelijk mooie set is dat toch. Ik mag hopen over een paar jaar ook zoiets te hebben.
Patser! ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Er zijn ook mensen die het met één LP moeten doen zoals ik.....
Pepe heeft 2 Telecasters hoor! ;)Citaat:
Maar z'n collectie is erg stijlvol, ben ik met je eens!
Nog een hierzo. Wat een heerlijke gitaren! Echt supervet Pepe!Citaat:
Pepe heeft meer dan alleen maar les pauls he ;)Citaat:
Maar het is wel een gruwelijke vette collectie!
Dat had je nou niet moeten zeggen......, ik GAS op die 82'er strat!!! :oCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
weet ik. ik wil ooit nog wel een gretsch (in 't oranje, dat wel) een LP junior (van warmoth ghehe) en een hoopje strats en tele's. maar eerst m;n grote liefde; les pauls gheheCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Je hebt mooie LP's hoor, maar waarom 10 LP's en niet 8 LP's en één strat en één tele? Je hebt nu 10 gitaren en een veelzijdigheid van 0.Citaat:
Nou vooruit, 0,5 met je P90's ;) .
lp zijn al veelzijdig opzich. En waarom voor veelzijdigheid gaan als je 10 gitaren hebt waar je uitermate tevreden mee bent...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arjan12
Hij had ook 10 verschillende modellen kunnen hebben en er maar 2 fijn en mooi vinden klinken...
Veelzijdigheid is ook niet alles... Je kunt ook best Jazz spelen op een strat als je wilt... Daar hoef je geen echte jazz gitaar voor te hebben. Veelzijdigheid is mooi, maar als je door die veelzijdigheid alleen zit met gitaren waar je niets mee doet....:)
Hee? Die Ibby 2380, bedoel je daar die Les Paul Recording mee? Wist niet dat die ook gelawsuit was :D ???Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
Vette collectie verder hoor, wrede Teles ook!