Waar koop je zo'n flightcase en wat kost dit ongeveer ?
Printable View
Waar koop je zo'n flightcase en wat kost dit ongeveer ?
ey newbie :)
wat voor case wil je?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper
whoei dat is een erg mooi board! Je hebt hem op maat laten maken? Kan je wat meer informatie erover geven? Wie heeft hem gemaakt, wat kost zoiets? Hoe heb je de voeding geregeld? En is hij nog te sjouwen?:)
Het is allebei hout. Wat dacht je van houtlijm? ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robzilla
Of zoals bij mij=> houtlijm, dubbelzijdige tape en nog een stel schroeven erdoor (zal wel volstaan ;))Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike McCready
rock 'n roll!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano
hallo dano,
De bouwer is eric, de beste man komt uit bornerbroek, en hij bouwt dezed cases zeg maar voor de hobby. Hij heeft wel een advertentie op marktplaats staan. http://muziek.marktplaats.nl/behuizi...pedalcase.html
Dit board van mij heeft mij €170 gekost.
Mijn voeding is eigenlijk gewoon een stekkerdoos waar mijn adapters inzitten, ik heb alleen van de stekkerdoos de stekker afgehaald, en die vervangen voor een powercon chassis deel.
Als je er verder nog wat over wilt weten, mag je me gerust mailen.
Groeten rhcp_schipper
edit: En hij is best wel te tillen ja.
@ rhcp_schipper
Ik heb net ook even de foto´s van de link in je handtekening bekeken, mooie collectie! Die London City´s passen echt goed bij elkaar!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hector_Tsolodimos
dank U dank U, ik ben er ook erg blij mee. Ik wil alleen in mijn strat nog andere elementen hebben.(nordstrands).
bedankt voor het compliment
yowCitaat:
paas dan maar een compliment terug:
Mijn huidige (zelfgemaakte) pedalboard:
http://img428.imageshack.us/img428/6...alboardkn2.jpg
eehm, hier komt ie:
Carl Martin Crush Zone
Seymour Duncan Pickup Booster
Channel Switch (merk: SOUNDLAB) voor mijn Fender buizen beest
Cry Baby (goedkoopste, maar toch goed)
Yamaha Tuber, die binnenkort door een leuke Korg word vervangen
Aria Warp Drive (best leuk, soort tubescreamer)
Proel Wah, gebruik ik niet meer
ik wil nog:
Chorus
Delay
Volume pedaal
Hey Schippertje! Zou je eens een beetje uit kunnen leggen waarin je andere pickups in je LC Strat wil zetten? Wat mis je in de originele? (ik heb ook zo'n gitaartje namelijk) :)Citaat:
scherm voeten?Citaat:
scherm voeten?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
le ene voet haaks op je andere voet
waar gaat dit over?
over het pedaal linksboven
Mja, ik veronderstel dat dat maar op het board ligt voor de versiering, vermits hij het niet meer gebruikt ...
Zo niet is het wreed onhandig lijkt mij ;)
preciesCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door up-guitarman
wij vakmensen begrijpen elkaar
het stond allemaal nog los van de show van zondag, dus ik denk flikker alles erbij en maak een foto
alleen je zei dat er nog een aantal pedalen bij moesten,
dat gaat niet passen
Dat zou ik ook nog eens moeten doen, mijn board is weer wat veranderd ondertussen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EJ NL
kloptCitaat:
daarom gaan er ook een paar uit, zoals de goedkope Proel Wah (die toch nog best goed is), de warp drive is nu zijn plek ook kwijt (na de Carl Martin)
maar goed..tis idd een kleine board..
Bwah? vind het eigenlijk net de perfecte grootte, ik versta ook niet goed wat iemand nu met 20 pedalen moet op zijn board..Citaat:
mwa mwaCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aimé
het heeft ook veel te maken met GAS..
in principe zijn wat overdrives/distortions/boosters een delay en een chorus genoeg.
Dit zijn voor mij de pedalen om een goede basisgeluiden te hebben.
Toch is m'n pedalboard (in aanbouw) 70x30. Gewoon omdat er zo veel dingen bij komen als footswitch, looper, reverbfootswitch, tuner. Dan hou ik nog ruimte over voor 1 wah en 2 pedalen voor geluiden die echt een spacend gitaargeluid geven.
Dan heb ik een van de uitgebreidste boards die geen overbodige dingen heeft in mijn ogen.
Héhé yeh ik heb nu zo'n gewone houten plank met de effecten eropgeplakt (met ducktape).Voor mij hoeven enkel een modulatiepedaal, fuzzpedaal en octavepedaal, daarbij komt nog men switch en zou ook eens een tuner nodig hebben. Zou graag zo'n flightcase willen merja, op maat laten maken kost veel centjes en zelf maken, ben niet zo heel handig denk ik...
ja..preciesCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rude Perception
in principe is alleen een scheur/clean footswitch genoeg, maar toch hoort er in de ogen van velen in een pedalboard dingen in zoals Chorus enz enz
zo kom je nogal gauw of 10 pedalen uit
Ik heb enkel al 6 overdive/distortion pedalen, voordat ik een winnaar heb gevonden komen die nog niet op een board, hoewel sommige wel goed samenwerken.
here we go again
Zelf ben ik heel veelzijdig, ik kan tevreden zijn met een pedalboard ter grote van de kofferbak... maar ik kan ook gelukkig zijn met wah + switch van de versterker..
ligt maar net aan m'n bui en de gelegenheid..
Daarom wil ik ook 2 pedalboards hebben straks :P 1 huge en 1 small..
dat betekend dus ook: 2x dezelfde pedalen (wah switch, etc..)
Je zou geen regel moeten stellen aan hoe groot, maar ook niet aan hoe klein... kwestie van buien
Update van mijn board:
http://img402.imageshack.us/img402/470/img00001xj8.jpg
- Zwarte big muff eruit, groene erin => klinkt net iets vettiger, heerlijk !!!
- Boss Noise supressor en Washburn phaser eruit
- Small Clone erin
Gitaar => Zelfbouw SHO+A/B => Dyna Comp => OC-2 => PH-1r => SD-1 => CryBaby => Zelfbouw Muff fuzz => Big muff => loooper (met daarin TR-2 => Wasabi Delay => Small Clone) => Amp
Gegroet,
Erik
Hele mooie Board!
Ben je opeens van je ruis af of ben je op zoek naar een vervanger voor de ns-2?
Thanx !!!Citaat:
Nop, heb nog een beetje ruis (sowiso met zoveel pedalen...). Maar de meeste brom bleek te komen van de slechte aarding in het repetitiehok waardoor ik op het podium steeds merkte dat ik de NS-2 niet nodig had.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door interessander
Daarom, en vermits hij toch ook wat dynamiek weghaalt, heb ik em er dus nu afgehaald. Geen noise supressor meer voor mij !!! Voorlopig is het althans zeker niet noodzakelijk ... (en met die brom in de oefenruimte zal ik wel leren leven ;))
dat is 1 afgetrapte muff!
ach beetje brom is stoer ;)
heb zelf ook wat brom, maar dat ligt voornamelijkaan m'n elementen
Hehe, tjah. Je mag een gekregen paard niet in de bek kijken of hoe zeggen ze dat ook alweer?Citaat:
Ik had voor een vriend van me een loopertje gebouwd en vroeg enkel onderdeel kosten. Daarom kreeg ik die muff er nog bij, die hij als 15-jarig manneke had volgeklad met 'anarchy', 'bad religion', 'NoFX', etc. :D
De battery clip was eraf dus heb er in één keer een adapter jack aan gemaakt en nu werkt hij dus perfect !!!
(klinkt heerlijk voor solo's in combi met de SD-1 en de OC-2 en eventueel nog de Dyna Comp erbij, VET !!!)
cool,
zulke deals zoek ik ook :)
Hier mijn bordje, niet zelf gemaakt maar wel zelf opgesteld en in elkaar gezet..
http://img477.imageshack.us/img477/995/img0676jb8.jpg
Hans
Ha interessant je hebt ook een Vox Bulldog zie ik. Waar gebruik je hem voor en voor wat voor amp?
Sinds ik die jekkyl and hyde heb gebruik ik alleen nog maar kanaal 1 om een randje aan clean mee te geven .. dus hij gaat binnenkort denk ik gewisseld worden.. puur omdat die Jekkyl VEEL veelzijdiger is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Axelll
Speel btw over een marshall dsl 100 stack, en een Framus Ruby Riot voor het warmere werk..
Grappig ik gebruik eigenlijk alleen kanaal 2 om een kleine volume+flinke gain boost te geven. Kanaal 1 haal ik gewoon uit mn topboost kanaal van mn Vox wat veeeeeel beter klinkt.