als deze gitaar in mijn collectie zou zitten, zou de tijd die ik aan mijn vriendin besteed een stuk minder worden ;)
Printable View
als deze gitaar in mijn collectie zou zitten, zou de tijd die ik aan mijn vriendin besteed een stuk minder worden ;)
Hey Luitjes :)
Dank jullie wel.
Zal foto's in HQ plaatsen als ie klaar is.
Volgende meeting hoop ik idd ook aanwezig te kunnen zijn.
Orpheo : excuses aanvaard, zie je nu wel ; eerst afwachten tot het klaar is, dan reageren
Vandaag de laatste touch - ups gedaan, de inlay op de headstocks schoongemaakt (was wat kleurlak op gespetterd),en de bindings schoongeschuurd, en de gehele gitaar lichtjes geschuurd met 1000 grid papier,droog dan wel te verstaan.
Morgen gaat de cellulose grondlak erop.
groetjes Charlotte :hippie:
en als ie af is willen we een foto van jou dat je erop speelt, ok ?
echt verschrikkelijk goed vakwerk is dit
Duuuuuude :nervous: De eerste dubbelnek die ik mooi vind, en echt mooi!! Hulde!! Ik vind em mooier dan je LP en Jem bij elkaar!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door charlotte
Maak je ze ook op bestelling?:p
haha zal ik eerlijk zijn?
ik vond hem zo verschrikkelijk over-the-top en lelijk in het begin.... maar nu wil ik met je trouwen!! wat een vreselijk vet ding!
Ik moet zeggen, ik heb het nooit zien zitten, maar nu vind ik hem toch bijzonder charmant! Heel erg over the top, das waar, maar toch heeft het wel wat. De kleur is iig heel mooi gelukt, hij komt iig heel mooi uit de verf :D
Maar ik ben bang dat al die knoppen hardware en elementen het straks misschien verpesten, we zullen zien. Ik moet iig mijn eerdere kritiek wel een beetje herzien.
Toen ik die laatste plaatjes zag, dacht ik ook als eerste, als ik later beroemd ben bestel ik er zo eentje bij haar :P
Ik volg dit project al vanaf het begin en heb eigenlijk nooit de moeite genomen om te reageren, al had ik vanaf het begin al grote bewondering voor je project.
Nu ik de laatste foto's heb gezien waar je de gitaar hebt gespoten MOEST ik wel ff reageren, want dit vind ik echt super! Het wordt echt een geweldige gitaar qua uiterlijk, en ik ben ook zeer benieuwd naar de klank al kan ik me niet voorstellen dat hij slecht zal gaan klinken. Ik zou zeggen; keep up the good work, enne neem je ook bestellingen aan? :cool:
Hee, Charlotte. Dat is een mooie doubleneck dat je nu aan het bouwen bent. Ik ben niet goed in superlatieven, maar ik ben wel erg onder de indruk. Meer dan eerst.