danku schön :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bert k
Printable View
danku schön :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bert k
Stray cat strut, dat was 'm! Ooit 2 jaar in een rockabillie bandje gezeten, gewoon de hele avond EAB, lachen was dat :-D
Brian Setzer ruleert of hoe ze dat tegenwoordig noemen 8-)
On Topic.
Ik vind Richwood helemaal te gek. Het is beter dat Gibson en PRS samen. Mensen hebben niet de capaciteit om deze kwaliteit te herkennen.
ja dat zal het zijn, de rest van de wereld heeft niet de capaciteit om de superieure kwaliteit van richwood te ontdekken...
ja en jij hebt iets vastzitten in je hoofd... je gaat mij niet vertellen dat richwood beter is dan Fender en Gibson bijvoorbeeld...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droffie
ik vind richwood ook leuk maar dat is ook voornamelijk omdat mijn budget ronduit pathetisch is.
Staat een foutje in de zin :lol: Wat dacht je van 'Ik vind het beter dan...'? :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droffie
Maargoed, ik kan me dat niet zo 1, 2, 3 voorstellen.
hap hap hap
pfuuuuuuuuuuuuuuuuuuh ik vind mooi..... Daar ben ik het niet mee eens. Het is meer leuk voor erbij dan vervanging voor :wink:
Dat was ook de reden voor mij om te gaan kijken bij Pro Music Store, ik wilde wel een goedkoop leuk telecastertje voor erbij. Maarja bij PMS zijn ze niet zo lovend meer over Richwood. Er hing er geen een meer in de winkel, allemaal terug gestuurd...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daniël_san