een aantal muzikanten uit de engelse hedendaagse prog scene:
martin orford
john jowitt
shadowland
pendragon
steve thorne
Komt doordat ik Gary Chandler van Jadis vrij goed ken.
Ik heb daar ook weleens op gitaren van john wetton gespeeld.
Printable View
een aantal muzikanten uit de engelse hedendaagse prog scene:
martin orford
john jowitt
shadowland
pendragon
steve thorne
Komt doordat ik Gary Chandler van Jadis vrij goed ken.
Ik heb daar ook weleens op gitaren van john wetton gespeeld.
Ik vind het leuk om af en toe een gitarist een hand geven die ik te gek vind spelen, maar die gasten zijn niet zo superbekend. Ronny Jordan: aardige, bescheiden vent die de tijd neemt om even te kletsen, Eddie Roberts (New Mastersounds): idem. Mooiste was Will Bernard (TJ Kirk, Stanton Moore). Ik vind dat een wereldgitarist en volg zijn werk al heel wat jaren. Maar het is bepaald geen beroemdheid. Twee jaar geleden zag ik hem spelen in een kroeg in San Francisco en kon ik hem tussen de sets door even een handje geven en vertellen dat ik z'n platen erg waardeer. Hij vroeg nog net niet waar de verborgen camera stond, zo verbaasd reageerde hij. :seriousf: dat iemand uit Nederland hem kende en speciaal naar z'n optreden was gekomen.
rhino (drummer van manowar)
Jay (bassist van joe stump / holy hell)
Joe Stump
rob orlemans (blues gitarist van eigen bodem)
ernst van ee (drummer van highway chile / rob orlemans)
Heel vengeance
Voor velen misschien niet erg bekend en voor mij alweer zo'n dik 30 jaar geleden (dus het duurde even voordat ik er achter kwam dat ik hier ook iets kon posten :???: :
Wim Overgauw (speelde o.a. in het Trio Pim Jacobs) zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wim_Overgaauw
In de patronaat in haarlem een tijdje aan de bar gezeten met
Al Anderson (gitarist van the Wailers)
Alweer 10 jaar geleden maar toch leuk
De gene die ik ontmoet heb zijn:
Harry Sacksioni( met hem gespeeld!)
Jorn van der Putte (the sheer)
Jan Akkerman( ben ik erg trots op maar echt aardig is hij niet:crazyhappy:
Tommy Emmauel (meerdere keren na zijn concerten)
Michael Fix
the shavers ( heb nog een biertje met hun gedaan:cooler:
Di-rect
Anouk
krezip
graag zou ik nog willen ontmoeten:
Eric Clapton
Michael Jackson
John Mayer
Buddy Guy
doyle dykes
jack johnson
Mark Knopfler
maar ik weet dat dat niet mogelijk is
Walter
zo'n jaar of wat geleden liep ik in hasselt (B) bij J&R binnen voor n' paar setjes snaren , komt daar ne vent buiten die als twee druppels water leek op Lou Reed ik zeg tegen mijn vrouw " die kan zo Mr Reed vervangen bij een optreden geen hond die het merkt" s'anderendaags in alle kranten dat ome Lou himself daar n' gitaar is komen kopen (zie foto's op website J&R music)
Mijn oom is naar Isle of Wight gegaan in 1970. Ten years after, Hendrix, The Who, Doors, Emerson Lake and Palmer, Sly and the Family Stone
wauw
Ik heb gisteravond bier zitten drinken met de ex zanger van Scar Symmetry (ik vind het geen leuke band, maar 't is wel een grote). En dat was gezellig! Totaal niet over het paard getild die kerel.