Ik dacht nog even dat het een autotranslate uit het Frans was (verkoper zou franstalig kunnen zijn), maar na nog een keer lezen denk ik dat het toch een leuk vertaalstaaltje Engels > Nederlands is...
Kortom: waarschijnlijk geript van eBay.
Printable View
Ik dacht nog even dat het een autotranslate uit het Frans was (verkoper zou franstalig kunnen zijn), maar na nog een keer lezen denk ik dat het toch een leuk vertaalstaaltje Engels > Nederlands is...
Kortom: waarschijnlijk geript van eBay.
Ik begrijp niet echt waarmee je niet blij bent? Ik heb zelfs benadrukt dat ik geen reden had om te denken dat je advertentie vals was o.i.d. Het mag nu ook wel duidelijk zijn dat er niets aan het handje was. :)
Ik vond het vreemd dat er geen respons kwam op mijn mailtjes (wat daarvan ook de oorzaak moge zijn, laat ik in het midden) en vond het nog vreemder dat er een foto van àndermans gitaar in de advertentie stond.
Gezien de reputatie van MP de laatste tijd, vond ik het de moeite het hier eventjes ter discussie te stellen.
(Het was uiteindelijk toch ook niet zo'n moeite om er je eigen foto's bij te zetten? :))
he jongens ik weer niet wat ik hier van moet denken maar ik krijg geen serials info terug bij de check.
http://link.marktplaats.nl/306244052
heb ook bij fender zelf op de site gekeken zag nergens een CZ serial
Is een CZ serial niet voor indicatie custom shop?
dan zou denk ik Fender dit toch wel vermelden op hun site niet dan
Haha deze is mooi, een adverteerder die tweemaal dezelfde gitaar aanbiedt, de een heeft andere hardware en een lichtelijke aanpassing, maar ze zijn toch duidelijk hetzelfde.....
http://verkopers.marktplaats.nl/1869659
En hij spreekt zichzelf toch behoorlijk tegen:
"zelfbouw LES PAUL black ,dus geen bouwpakket"
"les paul imitatie (bouwpakket ready to play)"
Volgens mij zijn het twee verschillende, hij drukt zich misschien niet echt handig uit (mij ook niet duidelijk wat hij precies bedoelt)
De gitaar met chrome hardware heeft een lichtere kleur fretboard dan de gitaar met zwarte hardware, hij heeft er gewoon ooit twee gebouwd, niets vreemds mee.
Als ik mij niet vergis loopt de hoorn van de zwarte hardware wat verder weg en is scherper aangezet, maar dat kan optisch bedrog zijn.
Maar dan zijn het toch duidelijk twee bouwpakketten?