http://link.marktplaats.nl/315816298
wellicht een echte lp standard.. maar had jimmy page niet over 1 element een kapje?
Printable View
http://link.marktplaats.nl/315816298
wellicht een echte lp standard.. maar had jimmy page niet over 1 element een kapje?
Hi Sander, zou je me kunnen aangeven wanneer je mij hebt proberen te contacten mbt de Charvel?
Ik heb namelijk niets gezien en zou ook geen reden kunnen bedenken waarom ik niet zou reageren.
Ondertussen heb ik ook foto's van mijn gitaar, heb je een PM met link gestuurd.
Hallo,
Ik heb 3 keer een mail gestuurd, maar ik ben niet degene waarover je het hebt in je bericht. :) (Ik had mijn berichten overigens gespreid over een maand verstuurd geloof ik, zeker niet binnen 24u.)
Ik heb eerst gevraagd naar de herkomst van de gitaar en de eventuele kostprijs geloof ik.
In een 2de mail vroeg ik naar de reden van de andere foto's en in de 3de mail haalde ik aan dat ik het hier zou posten. (Ik heb er wel uitdrukkelijk bij gezet dat het mijn inziens niet om oplichting oid zou gaan, maar dat ik het wel vreemd vond dat je die foto's gebruikte, vandaar mijn post hier.)
Het mag nu wel duidelijk zijn dat je Charvel in goede staat is! :) Misschien vervang je dan ook best eventjes de foto's?
En het is goed mogelijk dat je mijn mails niet of slecht hebt ontvangen; ik heb dat probleem wel vaker via MP. (Meestal een spamfilter-kwestie)
Ik weet niet wat er fout gaat, maar ik check altijd mijn ongewenste post (mail komt binnen op een hotmail account).
Als het goed is ontvang jij een kopie van de via marktplaats verstuurde mail, dus het is makkelijk na te kijken wanneer de eerste mail bijvoorbeeld is verstuurd dan kan ik het nakijken en/of via Marktplaats navragen wat er mis is gegaan. Want dat is wel kwalijk, want ik weet zeker dat je mail niet bij mij binnenkomt
Ik heb me de moeite van foto's plaatsen/maken bespaard omdat de gitaar binnen 4 dagen in principe was verkocht.
De advertentie staat dan ook al 1 1/2 week op gereserveerd, morgen haalt de koper hem ook hopelijk op.
Een beetje off-topic omdat het geen gitaar betreft, maar dit vond ik wel een leuke variant op de Marktplaats-klassieker "geluid kraakt een beetje, contactspray zou moeten helpen, heb er verder geen verstand van..."
"Hallo, Ik bied hier mijn defecte boss ME 50 aan, heb hem maar een maandje of 2 gebruikt maar per ongeluk een iets te sterke adapter in gehad. Ik heb hem opengeschroefd en rook wat brandlucht, maar niks ergs te zien. Volgens mij is/zijn er alleen wat transistortjes in t begin kapot gegaan.
Aangezien ik zelf niet zo technisch ben en hem niet zo wil laten staan bied ik hem aan voor de knutselaar/techneut!"
Nee hoor ook vandaag/gisteren niets ontvangen, aangezien ik meerdere reacties heb ontvangen op de advertentie, ga ik er vanuit dat het probleem niet aan mijn (hotmail) kant zit.
Zelf schreef je dat jij vaker dit probleem hebt. Zal ik zeker dat vinkje weer even aanzetten en controleren of je zelf wel de mail ontvangt, alvorens je twijfel over een advertentie op dit forum te uit te spreken.
Want je zult begrijpen dat ik daar verre van blij mee ben.
We hebben een winnaar deze maand:
http://www.2dehands.be/muziek/muziek...ort=datum_desc
1963 Fender Stratocaster in zeer sterke Excellent condition. Dit is een pre L-serie serienummer, "923_ _". Deze gitaar bevat de originele '63 Fender blond zaak, en de tremolo bar. In dit tijdperk van nagemaakte instrumenten, het is ook geruststellend te merken dat ik heb de originele geannuleerd controleren dat werd geschreven door de eigenaren vader toen kocht hij de gitaar tweedehands in 1965.
Dit is gebazel waar James Joyce nog een puntje aan zou kunnen zuigen. Kunst, haast!