Welke versie heb je gebruikt? Weet je ook wat het verschil is tussen de verschillende versie (behalve rackmount/pedaalversie)?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
Printable View
Welke versie heb je gebruikt? Weet je ook wat het verschil is tussen de verschillende versie (behalve rackmount/pedaalversie)?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
De XDS95 samen met een XC3R.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
"Joene20 heeft te veel privé berichten in zijn mappen. Hij of zij kan geen nieuwe berichten ontvangen totdat er enkele privé berichten zijn verwijderd."
Hijs weer leeg!! je kan me weer spammen!
Rack = true diversity = 2 kanalen. Zender op true diversity gebruiken kost wat extra batterijen... Ook heeft de rack meer bereik, maar dat verwacht ik voorlopig niet nodig te hebben.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulbekkers
Pedal = 1 kanaal. Bereik is ~50 meter (vrij zicht). Een muurtje o.i.d. haalt dit getal snel naar beneden. Ik verwacht niet dat ik zover van m'n pedalboard te vinden zal zijn en muren op het podium zijn ook schaars.
Natuurlijk kun je alle verschillen op de X2 website opzoeken. (al klopt de technische info niet 100%)
Nou speel ik ook nog niet zo lang met pedaaltjes tijdens optredens, maar ik heb 't laatst gepresteerd helemaal sagarijnig te worden omdat ik maar niet kon vinden wat ik nou verkeerd had gedaan of aangesloten. Dús, er was iets kapot. Maar net op het punt dat ik de hele bende er tussen weg wou halen en ik dacht dat ik die avond maar gewoon met m'n versterker alleen moest gaan spelen, kwam ik er achter dat ik [SCHAAMMODUSON] één van m'n pedaaltjes al de heletijd verkeerd om aan gesloten had[/SCHAAMMODUSOFF] :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman
Geeft niks ;) van fouten leer je!
Ik moest een keer soundchecken en de hele tijd was mijn geluid schel en vies. en ik kon maar niet vinden waar dit vandaan kwam......
Bleek gewoon de hele tijd me wah aan te staan......NEWB
;-) Dat had ik ook ff, toen ik ietwat gestresd de boel vlak voor de gig ging rewiren...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman
Bij mij zijn overigens de meeste ledjes naarbinnen getrapt en zitten er een paar knoppen scheef of los. Maar alles doet 't weer! Op de rare kuren van de MMdlx na.
Hoe men plankie er nu uitziet en waarschijnlijk (of nee, hopelijk, want een space echo en een russische big muff zie ik toch zitten) zal blijven uitzien:
http://inlinethumb19.webshots.com/28...500x500Q85.jpg
En mijn volledige gear (toch trots hoor :D 't is nu toch wel compleet):
http://inlinethumb11.webshots.com/40...500x500Q85.jpg
http://www.freewebs.com/plakband/IMAG0110.jpg
ja ik was het tapdansen al zat!
Nu nog ff brom weghalen (waarschijnlijk stroom en signaal te dicht bij elkaar)
De behringer unit is voor zang fx daarboven zit een racklightje..
Onder zit een intellifex ltd, kick ding (maar nog wel veel werk om in te stellen)
Verder op het boardje zelf:
ds-1 (wordt spoedig vervangen met de ocd waar ik op wacht)
line 6 verbzilla
boss space echo (met expressie pedaal)
en een digitech control seven voor de intellifex...
De behringer unit en de racklight gaan er ooit uit om plaats te maken voor meer gitaar units
Om het af te maken zou ik die regenkleur kabeltjes even vervangen voor betere kabeltjes.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aimé
Verder prachtig totaal plaatje :) .