Ja dat hebben de meeste studios van voor 91.
Hij is ook lichter gemaakt, maar hijs niet hol van binnen maar er zit een of ander hout spul in waardoor hij een kwart lichter is dan een solide studio
Printable View
De studio's zijn massief maar hebben een 4 a 5 millimeter dunnere body ten opzichte van standaards en customs, dat maakte deze lichter en waren WR-holes niet nodig. En de ebben toets op de studio's zijn in ieder geval tot en met '93 gemaakt. Ik heb er een uit 91 en een uit 93 en beide met ebben toets.
Even gruwelijk offtopic, Willem, wat heb jij een gave roomdevider!!!
(4e foto marktplaats)
Haha inderdaad
OT: Ja er zijn altijd wel studios met een ebony board maar tot begin jaren 90 kwamen alle studios met ebony. Dat een studio uit begin jaren 90 dus een ebony board heeft is dus eerder regel dan uitzondering.
En ik had het specifiek over dat studio lite model, die met die aparte opvulling
Ik moet er nog een paar bij hebben dan kan ik van de keuken een donkere kamer maken. En ik heb ook geen beamblockers nodig voor de spreiding van het geluid.
Dat wist ik dan weer niet. :ok:
Ik heb een aantal studio's maar niet van die ouden helaas.
Een wr uit '91, die verbrande van '93, een massieve worn Brown uit '2006 en een gekamerde uit 2008.
Hoi, hoi hier een teken van leven van Triggy,
Inderdaad even naar de ad gekeken en een bod geplaatst en meteen een mail gestuurd. Tot op heden geen reactie. Volgens mij is het een valide Gibson alhoewel ik moet toegeven dat ik geen Gibson en/of Fender kenner ben. Meer Gretsch maar dat is meer een aandoening:mmmm:
Volgens Guitardaterproject is deze gitaar (met dit serienummer)gemaakt in de USA. Als het dan een Chinees is, herbruiken ze dan ook originele serienummers?
Guitar Info
Your guitar was made at the
Nashville Plant, TN, USA
March 20th, 1992
Production Number: 102
Aangezien er toch een redelijke systematiek achter die serials zit, is het niet zo ontzettend ingewikkeld om die juist mee te kopiëren, maar de algemene opvatting over deze gitaar is inmiddels wel dat hij gewoon echt is.
Er worden geen Gibson gitaren gemaakt in China. Dus al gebruikten ze juiste serie nummers in China, dan zou het nog steeds een neppert zijn.
Het is trouwens niet zo moeilijk om van een ebay een serie nummer te pakken en die op een gitaar te drukken.
Blijkbaar snappen ze dat nog steeds niet in China want 99% van de serie nummers op neppe gibson gitaren kloppen van geen kant.
Deze gibson lp lite is wel meer een shred uitvoerig. Dunne hals, hoge output keramische humbuckers. :rockon: