Die prijs betaal je ook voor een goede "normale" 52RI.
Printable View
Maar Hendriks, heb je DEZE in handen gehad? Ik bedoel, de verkoper verkoopt ook nieuwe items naast 2e hands. Winkel or what?
Van mij mag je die gitaar houden hoor, ik pak zijn nocaster wel.
Yep ik heb deze en ook de Nocaster in mijn handen gehad. Terrence is een handelaar ,gewoon vanuit zijn huis. Goede gozer .
@Guitarkid , logo zit onder lak en ja , achteraf had ik die mee moete nemen .
Ik heb inmiddels de originele elementen op de 52 gezet en dit is een wereld van verschil met de SCN .Ik ben wel heel blij met de deze .
Beste Henk,
Hoewel ik de jouwe erg waardeer vraag ik me toch af waarom je deze niet hebt genomen. Vooral omdat ik meende dat je liever een 9,5 radius had willen hebben. Zo vanaf de foto's lijkt het een toffe axe. Over de handelaar is geen twijfel heb ik begrepen (komt jouw recentste ook niet van Terrence)
J.
Ik kwam eigenlijk bij hem voor een strat , deze viel tegen en de 52 viel in hetzelfde budget en dat was eigenlijk direct liefde op het eerste gezicht , ik had ook precies genoeg budget voor de 52 (ik moet ook nog een overdrive) , ik heb die 60 th ann. wel even geprobeerd ,maar kwa feel maakte het niet zoveel verschil. Tja je kunt niet alles hebben.
http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...ta_ind=12&fs=1
dit is een ferm gitaarke
Een Washburn Maverick voor €50