De foto maakt me verdrietig :(
Al had ik waarschijnlijk veel minder strats gehouden, maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten.
Printable View
De foto maakt me verdrietig :(
Al had ik waarschijnlijk veel minder strats gehouden, maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten.
Ja, dat was het plan. Klassefoto. Maar er kwam weer van alles tussen en voor je het weet is het 5 uur en geen goed licht meer in de kamer. Klikerdeklik. Kom er nou ook achter dat ik nog een paar gitaren over het hoofd heb gezien.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Hangen in een rekje in de slaapkamer, nog wat elektrisch en de akoestische afdeling. Volgende keer.
Heb je helemaal gelijk in, ga er een paar wegdoen, neem ze zelfs nooit mee naar een gig. Wildgroei.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hezz
die rode strat, uiterst links achteraan, wat voor eentje is dat?
Wel een erg puike collectie!!! (ergens mis ik nog een Gretsch Duo Jet, met DynaSonic's, maarja ;))
een collectie om jaloers op te zijn, prachtige gitaren
(foto doet me denken aan het spelletje mikado)
Man, ben je gek! Hij mist nog een Jazzmaster!! :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
Daar heb je wel een punt. 5 strats is gewoon teveel, dat moet teruggebracht worden naar 3, met inderdaad een Jaguar & Jazzmaster erbij ;) (ik heb zelf ook een jazzmaster, en ben daar nog steeds zo tevreden van dat ik m'n strat niet meer gebruik)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gijs_sg
http://www.gitaarnet.nl/forum/showpo...postcount=3889
Als zelfs Orpheo positief is weet je dat je iets goed doet. Wat een ongelofelijk mooie collectie!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
@ pepe wat een mega toffe set zeg!!! Echt helemaal goed!! Oogt ook lekker vintage!! Super!
zelfs orpheo... alsof ik altijd negatief uit de hoek kom...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arjan12
@pepe: jij had toch ook die SRV strat gekocht? zo ja: ik zie 'm hier niet tussen staan. zo niet: sorry, foutje!