tis een echte, deze serie (squier series fender) was de goedkoopste die er in het MM assortiment zat (en hij is dan ook behoorlijk overpriced)
Printable View
tis een echte, deze serie (squier series fender) was de goedkoopste die er in het MM assortiment zat (en hij is dan ook behoorlijk overpriced)
Niks aan de hand lijkt mij.
Jep, tis idd een echte fender.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred dons
Weet jij trouwens meer over die squier series fenders? Ik heb een japanse, uit '92, maar dan wel met een fender spaghettilogo als op de andere fenders, niet het zwarte logo als op die van de ad.
die uit 92 MIJ zijn behoorlijk zeldzaam en nogal duur in de 2ehands, ze zijn gelijk aan de "normale" MIJ maar omdat ze nogal kort gemaakt zijn met een dergelijk logo zijn ze nogal uniek (er is btw ook een MM variant met spaghetti logo die weer niet zo zeldzaam zijn)
Gaaf! wist ik niet, ik heb hem blind op laten sturen (enige gitaar waar ik dat ooit mee gedaan heb, en dacht ook eigenlijk dat het een gewone fender was) en voor 300e incl koffer gekocht. :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred dons
geen twijfel meer
koop hem snel, anders gaat hij in die open haard :seriousf:
http://link.marktplaats.nl/144311201
Link werkt niet? Oja nu wel! Ghehehe.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
geen idee waar ik dit moest posten, daarom maar even hier:
Klikk
de verkoper vraagt een hogere prijs dan dat ze tegenwoordig nieuw vragen, maar is dat nou terecht of niet? ik heb zelf helemaal geen verstand van epi's dus ik denk, ik vraag het eem :hippie:
bwa... ergens heeft hij wel gelijk hoor... Die oude sheratons zijn echt ubergoed, maar of er iemand gaat intuinen?
En nieuw kost een sheraton 699€ (volgens M+V-antwerpen), dus ik denk dat die prijs (incl koffer) wel mooi is hoor
Ja, dat zo zo maar eens kunnen. Of de koreaanse versie echt beter is weet ik niet maar ik zou zelf eerder mijn geld op de Peerles zetten dan een chinees.
Ik heb een tijdje geleden mijn engelse AC15 verkocht die echt anders is dan de chinese en dan krijg je datzelfde fenomeen.
De engelse was nieuw 1200, de chinees de helft.