Wat een gelul over glaas. Het is een super leuke initiatief en brengt (bijna) hetzelfde op voor glaas als hij 'm persoonlijk zou verkopen. Ik zie het probleem niet. Plus hij gaat iemand heel heel blij maken voor een luttele 10 euro =)
Printable View
Wat een gelul over glaas. Het is een super leuke initiatief en brengt (bijna) hetzelfde op voor glaas als hij 'm persoonlijk zou verkopen. Ik zie het probleem niet. Plus hij gaat iemand heel heel blij maken voor een luttele 10 euro =)
de gitaar is aan onderdelen alleen al 1350 waard ... en geloof me, het is echt GEEN slechte gitaar ..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pupanus1
ik heb btw besloten dat ik de eerste loting niet als winnaar ga kiezen, de eerste loting mag op het podium komen en zijn plectrum terug doen in de pot en die schud ik en dan mag die deelnemer er 1tje uit pakken en dat zal de winaar zijn !!!
kan het nog eerlijker ?
of 1 van jullie opend een poll (het is tenslotte over 5 kwartier dinsdag) om iemand extern aan te wijzen die niet meespeeld maar wel actief is op dit forum om de loting te doen..
ik wil dit zo eerlijk mogelijk doen .. mischien een mod die wil loten? of andere vrijwilligers ?
wie neemt het innitiatief ?
ja, goed plan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glacius
niet te lang over nadenken, doen.
ik wacht de ideeen af
ik vind dat een perfect idee
zo weet iedereen dat hij/zij de kans had hem te krijgen.
en heeft iedereen de kans een ander blij te maken http://www.internut.nl/phpBB2/images...s/smiley14.gif
en het is tevens het ultime bewijs dat het GEEN doorgestoken kaart is ..
maar toch wil ik meer suggesties.
Maar krijg je geen scene als degene die de eerste loterij wint ook toevalligerwijze de tweede loterij wint?
hahaa ja dan matten met zn 80en :D
als degene die de 1e wint ok de 2e wint dan moet dat echt geluk zijn,
er zijn vast mensen die nu die kansberekening gaan berekenen..
maar vooralsnog zal die 2e trekking cruciaal zijn.. en voledig betrouwbaar .
en ik mis er nogsteeds 4