Ik heb onlangs een semiakoestische Richwood verkocht en heb nu twee elektrische
- Squier Standard model Strat
- Epiphone SG Vintage.
Printable View
Ik heb onlangs een semiakoestische Richwood verkocht en heb nu twee elektrische
- Squier Standard model Strat
- Epiphone SG Vintage.
Ik ben in het bezit van:
-ibanez rg 550
-bc rich warlock nj
-washburn(crappy mijn eerste electrische)
Stand nu....
14!
wow klinkt als een mooie collectie
pics? (ik ben benieuwd naar de Vandy proto)
Tof! Ik heb ook een Cuenca. Geweldige klank en toonzuiverheid door de in tweeën verdeelde brug.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurah
Hoi Fred!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred dons
Net vroeg iemand me er ook al naar... Omdat 2 op een dag veel is begon het te kriebelen bij me en ben ik even de oude foto archiefdoos ingedoken... Ik moet namelijk ergens een paar foto's hebben! Goed, na lang zoeken... 5 foto's gevonden waarbij ik je er 3 niet aan kan doen omdat ik erbij op sta :-)
Maar, gelukkig ook 2 die wat beter zijn, lang leve de scanner... Ik zal eens fatsoenlijke foto's maken van mijn collectietje... Want idd net als jouw onderschrift: Ooit heb ik genoeg gitaren :rockon:
Excuses voor de slechte foto's... zijn oud...
Harm
http://i39.photobucket.com/albums/e1...Vandenberg.jpg
3 Electrische en nog een klassiek gitaartje.
:o waarom zou je veel gitaren willen hebben? ik neem aan dat als je er ~7 hebt je ze niet alle zeven regelmatig bespeeld? of is het gewoon om weer is wat anders te hebben en eens in de paar jaar maar weer is een nieuwe koop..
ik zelf heb er twee:
- ritmuller stratocaster botersnijder
- Ibanez rg521
Omdat elke gitaar een ander karakter heeft. Als het aan mij lag (en aan mijn portemonnee) had ik er ook meer. Ik wil nog graag een dikke jazzbak, een tele, een Les Paul, een Les Paul die ik in slide kan gebruiken, een 335-achtige, een 335-achtige met P90's, misschien nog een SG, een SG met P90's...
Zo kan ik nog wel een paar gitaren bedenken voor elk zijn eigen toepassing. Wat ik niet begrijp is waarom iemand een stuk of 5 nagenoeg dezelfde gitaren heeft. Dat heeft niks meer met veelzijdigheid te maken...
-een klassieke concertgitaar José Ramirez klasse 1a
-klassieke asturias
-akoestische guild dc-50
-strat usa
-tele usa
-haar custom tele
-squier jazzbas
wil enkel ooit nog es een gibson es335 bezitten en dan ben ik een tevreden man!