Ik denk dat dat het wel aardig samenvat ja, ik kan het zelf niet beter verwoorden....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
Printable View
Ik denk dat dat het wel aardig samenvat ja, ik kan het zelf niet beter verwoorden....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
Hey Charlotte
Hij is zo verschrikkelijk overdone!
EN ZO VERSCHRIKKELIJK MOOI!! :hippie:
Echt enkel lof mevrouw! Één vraagje ivm de opmerking van Orpheo. Is de onderste hoorn een foutje geweest of was dat de bedoeling? Ik vind 'm trouwens wel leuk zo, hij staat er zo eigenwijs... :D
Hey Luijes :)
Thanks .
Onderste hoorn is een wel overwogen keuze geweest,en geen foutje.
Met de onderste hoorn,zoals hij nu is, kun je de gitaar ook gemakkelijk op je bovenbeen zetten , zodat hij ook zittend goed te bespelen is,en niet wegglijd,of sterk in je been priemt met de hoorn.
Voor het kleurlakken en schuren heb ik er nog eens naar gekeken, en tot de conclusie gekomen dat het goed was, en dat hij zo moet blijven, was het een foutje geweest, dan had ik het op dat moment nog aan kunnen passen.
En ja , het is idd ook wat eigenwijs.
groetjes Charlotte :hippie:
vraagje, zou je high-quality foto's willen maken en uploaden als je klaar bent? :hippie:
Sprakeloos.....................tis niet mijn ding zo'n dubbelnek maar ehhh.....DAMN wat word die gaaf zeg!!!!!
RESPECT AGAIN
Arjo
Charlotte,
Als je de volgende meeting niet komt..... dan kom ik jou en je gitaren persoonlijk ophalen!!!
Wauwie!
vr.gr.
Branko
branko,,
neem aan dat je ze ooit dan wel terug brengt?
ik moet mijn excuses aanbieden. die horn is nog steeds niet zoals 'normaal' (lees: stratlike), maar met het geheel, en met die clearcoat erlangs is t wel heel heel erg mooi.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door charlotte
Heb je al gezien hoeveel gaten er in die body zitten van deze dubbelneck ? :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Trouwens...OMFG dit wordt een beauty zeg!
Toen ik vanmiddag op dit topic klikte en meteen die foto's zag, kon ik ook niks anders bedenken dan wow ...
Ik moet waarschijnlijk erover hebben gelezen, want ik wist niet dat er een burst in kwam, en wat voor een ook! Echt prachtig gedaan! Heel subtiel en natuurlijk naar mijn mening. De burst op de headstocks maakt het echt tot een geheel...