lijkt idd wel de interface van de G-sys te zijn...
Printable View
lijkt idd wel de interface van de G-sys te zijn...
is ook zo
10 tekens
Het apparaat van TC is de system unit van de G-System. Die schakelt o.m. alle preamps en alle loops en is mijn midi-master. Hij werkt ook als interface naat de vloer, gewoon met een cat5 utp kabel, dus erg gemakkelijk.
Er zijn twee componenten die wel wat warm worden: de Fish, met 8 buizen, en de mesa. Die laatste ligt onderin en heeft een eigen fan met de uitlaat aan de voorkant, dus geen probleem. Ik overweeg nog wel een fannetje bij de Fish in te bouwen, of misschien een extra strip aan de achterkant met een paar fans erin. Maar voorlopig heb ik geen last van warmte, de meeste componenten zijn nogal koud (Tuner, power conditioner, G-System, GAP Pro en Studio Quad). Mocht het echter een probleem worden dan gaat "de achterkant" naar een eigen rekje. Maar ik vond dit wel lekker compact.
ok, ja zo een vermoede had ik ook wel maar ik wist het niet zeker dus ik dacht ik vraag het maar ff
Ach ja, inderdaad zo is het wel compact en zolang je met warmte niet in de problemen komt...
Mooie set in ieder geval.
Misschien moet je er nòg een kleurtje bijdoen ofzo, net zolang tot je de regenboog hebt... :satisfie:
ff mijn nieuwe rackie;
http://img242.imageshack.us/img242/5364/dsc05418ad0.jpg
http://img118.imageshack.us/img118/683/dsc05419cm6.jpg
sinds vorige week. ben er blij mee! bijna alles met george L bekabeld. fijn geluid
kickuh!
op het lege plekje op de lade komt nog 1 overdrive/crunch pedaal. weet alleen nog niet welke. suggesties zijn welkom!
ik moet nog een keertje een SP77 in mn rack dr bij zetten, heb dr 1 gehad, maar eigenlijk wel wat spijt dat ik m heb weggedaan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rjong999
Harrald
ff mijn nieuwe rackie;.....
Qwertyuiop, mag ik vragen waar je die rackshelf vandaan hebt? ik zoek al een tijdje zoiets..is tie 2HE hoog? en kan je de plank er helemaal uithalen?
Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraagje:)
Ik ben ook erg blij met de SP77. Het is een echte one-trick pony, maar die ene trick kan 'ie dan ook wel ontzettend goed, eigenlijk een geluid dat nooit verveelt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez RuleZ
ja, natuurlijk mag je dat vragen! ;-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinkie
de rackshelf heb ik laten bestellen door custom flightcases in Den Haag. Daar laat ik al dat soort spul maken en bestellen. Maar ik weet eigenlijk niet waar zij 'm vandaan hebben. Het is ook niet de meest handige rackshelf die je kunt hebben hoor; hij weegt namelijk een ton!! (ofzoiets..) wel heeeeel stevig, maar dus ook heeeeel zwaar. (even zwaar als een buizenpreamp...)hij is inderdaad wel helemaal uittrekbaar...dat dan weer wel. en loopt erg soepel. het is dus wel een profi-ding, maar te zwaar echt.
je kunt dergelijke rackshelfs wel op meer plekken krijgen hoor. volgens mij heeft skb ze ook, w.s. een stuk lichter. of anders bij die pro-audio winkels op internet. als je googled op "flightcases" kom je veel van die pro-audio internetwinkels tegen.
succes!