Het is niet goedkoop, maar dan heb je wel wat :-DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fullorder
Printable View
Het is niet goedkoop, maar dan heb je wel wat :-DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fullorder
Moet nog steeds een leuk stukje tapijt hebben waaraan de velcro blijft plakken :P
http://robbertscholte.nl/shared/miniHPIM0695.JPG
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbert
Wat een zooitje :razz: Wel mooie collectie.. vooral die Z.Vex Nano :o Ennehm, wat doet dat COSMOSOUND geval?
@Bl44t44p
Zooitje? :(
Die ZVex ga ik denk ik weg doen. Ik heb sinds een paar weken die Vibro champ en dat werkt gewoon een stuk prettiger; zo'n 1 Watt versterker is het allemaal net niet. Niet voor mij althans.
Die Cosmosound komt uit Italie en is gemaakt in '77, voor zover ik dat ontcijfer uit het serienummer. Het is een kopie van de Fender Blender, die net gereissued is :D
Dacht al zoiets, aan de lay out te zien !
En ach, die Nano.....je wordt natuurlijk ouder en wijzer :D
En je moet 't maar zo zien: zat publiek hier die 'm wil hebben
8-)
@JeroenZ: er kwam maar 1 woord in me op: GEIL!
Dank u !! die gedachte had ik ook....GREAT MINDS THINK ALIKE :razz:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amon
Ziet er netjes uit hoor :) maar wat zit er bij het rechter board allemaal onder de verhoging?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeroenZ
mag ik vragen hoeveel ongeveer? dan weet ik dat voor de toekomst ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeroenZ
ben errug blij met m'n eigen plankie, die overigens eindelijk bijna klaar is en dus geshowed zal worden alhier, maar het kan altijd mooier en ik vind die planken van PL toch wel heel erg strak.
Ik wou dat mijn ontwerp af was en op zolder stond (niet om het daar te laten staan maar daar speel ik :lol: ) maar ik heb nog niet eens alle benodigde pedalen :-( .
Maar ik ben "al" op 2 van de 10 :razz: .
Hoe ze te komen staan weet ik al, dan nog de pedalboard zélf maken en als finishing touch wat LED mods :) .
Het moet er best indrukwekkend uit te komen zien, maar wat ook belangrijk is de kwaliteit.
Ik hoop trouwens dat ik was goede keuzes uit pedalen heb gemaakt :-? , voor het geld mag het wel.
Maar ik wil ook eindelijk eens goed spul!
En dan krijg ik misschien ook weer wat inspiratie en dan, zal ik eindelijk, de wereld kunnen veroveren!
Hahaha :evil: hahaha!... hahah... hah. ha..... :-?
- Damage Inc.