Ik heb,
Snowy White ontmoet,
Met Aynsley Lister gespeeld,
Met Harry Sacksioni gespeeld,
Popa Chubby ontmoet,
Ian Parker ontmoet,
Ian Siegal ontmoet,
Johnny Meastro ontmoet,
En Joe Bonamassa.
Dat was het :nervous:
Printable View
Ik heb,
Snowy White ontmoet,
Met Aynsley Lister gespeeld,
Met Harry Sacksioni gespeeld,
Popa Chubby ontmoet,
Ian Parker ontmoet,
Ian Siegal ontmoet,
Johnny Meastro ontmoet,
En Joe Bonamassa.
Dat was het :nervous:
Eric Sardinas??? dude, waar heb je hem gezien??? hij is mijn grootste held!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie
Echt RESPECT.
De leden van Crass en UK Subs (we zaten in hun voorprogramma)
Herman Brood (woonde bij mij om de hoek)
Rutger Hauer; Ja ik weet het, geen muzikant maar het was toch leuk om een praatje met hem te hebben in de kroeg. Topgozer trouwens.
Ramses Shaffy, tegen het lijf gelopen in de toilet van een folk club en hij adviseerde mij om niet zo te worden zoals hij... (hij was nogal dronken)
Trockener Kecks (we zaten een paar keer in hetzelfde programma)
Wat betreft muzikale helden heb ik de volgende heren de hand mogen schudden. (behalve Steve Howe, die excuseerde zich. "I'm sorry, I don't shake hands. They break too easily" :D)
Jon Anderson (zanger Yes)
Steve Howe (gitarist Yes). Mocht een radio-interview doen. Ik kreeg officieel 5 minuten. Meneer maakte er een half uur van :D
Abe Laboriel Jr. (drummer van Paul McCartney). Kwam 'm tegen op Bospop, toen 'ie tourde met Sting. Super aardige dude!
Roy Estrada, Don Preston en Napoleon Murphy Brock. Alledrie ex-leden van de Frank Zappa band. Roy en Don heb ik 2 keer ontmoet. Napoleon een stuk of 8 keer, aangezien hij jaarlijks naar Europa komt :D
Terry Bozzio Ontmoet na een drumclinic. Heel relaxte peer!
Ik vergeet iemand denk ik.. Maar dat merk ik nog wel.
Mijn moeder heeft blijkbaar op de weg naar haar werk Herman Brood stoned in een tram/trein/bus zien zitten, meer weet ik niet. :dontgeti:
Sjongejonge Bonamassa, Shaffy, Sacksioni goed zeg!!!!!
Bij mij bleef het beperkt tot Jos Zoomer de drummer van VandenBerg. Maar ik heb wel gezegd dat ik de 1e twee LP's van VandenBerg veeeeel beter vind dan tig van WhiteSnake Hahahahahahaha
:)Enrico
Ik heb vroeger toen ik een jochie van 12 was handjes geschud met
Carl Perkins, gitarist van de Elvis band..
Gebeurde op één van die vele Elvis meeting's, op zo'n dag was hij
aanwezig en kwam hij een korte performance geven.
Leuk voor toen :cooler:
Is er nog zo een oude lul op het forum die zo gelukkig is geweest om Hendrix op Woodstock mee te maken?