Ik vraag mij af in hoeverre de deelnemers zelf de nummers mogen kiezen.
Printable View
Ik vraag mij af in hoeverre de deelnemers zelf de nummers mogen kiezen.
Idd, ik vond het ook te losjes en...te ruig(?) gebracht. Had haar nog wel een extra ronde gegund. Bij AC/DC viel me op hoeveel er ge-herarrangeerd moest worden om Thunderstruck nog passend te krijgen. Was een beetje storend. Wel echt een goede band.
En lag het nou aan mij of maakte Spike ergens een opmerking die suggereerde dat één van de bands nu al in de Ziggo stond?
ACinDC en Treasure staan er volgens mij wel zeker, #3 en #4 vind ik moeilijker te voorspellen.
Ik vind die Lou Rawls bijv. ontzettend goed, maar of dat de act is waar het grote publiek op zit te wachten ipv Adele? :???:
Ik moet de aflevering van deze week nog kijken, maar dat kate de eindstreep niet ging halen was wel te verwachten. Wel zonde dat ze er eerder uit is dan Lionel Richie, deze vind ik persoonlijk niet zo sterk.
Ik denk dat ze ziggo gaat worden AC/DC, Tom Jones, Adele en Bruno Mars. En dan ook in die volgorde.
Ik heb het weer gezien en gehoord en ik vond Adele echt geweldig bezig.
Als ik op mijn smaak afga zou het AC/DC worden, maar smaak mag zoals Spike zo treffend zei niet van invloed zijn op het cijfer.
En wat die Tom Jones flikt krijgt terecht hele hoge cijfers, want die man komt verdomd dicht bij het origineel en die band is ook top.
Die Richie is gelukkig verdwenen, vond ik drie keer niks.
Ik vind Someone like her (Adèle) vocaal niet geweldig. We horen al weken dat ze verkouden is en al die nummers zijn op 1 dag opgenomen, dus ook hier is ze dat.
Prima band heeft ze, maar haar zang vind ik maar matig.
Bij de start van Mr. Jones zat ik even met kromme tenen omdat de band uit de maat inzette, drums en strijkers speelden niet gelijk. Ik heb het op youtube nog even terug geluisterd en ze kwamen niet goed uit de startblokken, maar daar hoor je de jury niet over. Wel over iets bij de blazers van Richie, maar dat valt me - ook na terugluisteren - echt niet op. Kennelijk iets dat je alleen in de studio hoorde.
Foutjes heeft iedereen, maar bij de een wordt het helemaal opgeblazen en bij de ander erover gezwegen.
Verder denk ik dan Meewis niet in de Ziggo gaat komen.
Ik heb haast bewondering voor de mensen die dit hele programma afkijken. Alleen de tsunami aan reclame, maar ook de couleur locale, de uitgelaten deelnemers, de 'kritische' jury.... het is mij allemaal net iets te gemaakt en ik merk dat ik iedere aflevering minder kijk.
Nahja, mijn favoriete zalmhandelaar is weer door.
Ik vind de echte Meeuwis al drie keer niks dus ik kan geen mening vormen over die tribute vogel.
En Erik heeft een goed punt, het gaat om de kijkcijfers en de rest vindt John de Mol niet interressant. Dus is een groot deel fake.