Schitterend!!! Helaas kan ik geen nieuwe projecten starten ... deze is voor iemand anders. Indien nodig kan ik de amp wel ophalen oid.
Printable View
Jee, GAS! Mmm, Fender, en ik heb genoeg nog te doen, desalniettemin, ik ga die gast bellen:).
Hè fuck, ik kan excuus verzinnen om 'm nodig te hebben en al helemaal niet om er voor naar Tilburg te rijden, tijd heb ik ook al niet en m'n gezin ziet me al aankomen met wéér een amp, maar heb al vaker met het idee gespeeld om een Bassman 100 om te bouwen naar een Twin Reverb zonder vibrato/tremolo (2 extra preamp buisjes er in, galmveertje er in steken, de MV als reverb-regeleaar gebuiken: het chassis is exact hetzelfde als dat van een Twin, gaten voor de pots zitten er al in!).
Dus tommus42, hij is voor jou! (Sniff...) ;)
Laat ons wel even weten wat je er mee gaat doen (en als je er alsnog niets mee gaat doen, PM me dan toch maar ff....)
Helaas, ik vis ws achter het net. Kwam iemand kijken en hij had nog iemand uit de randstad.:makeup:
Deal is al rond denk ik, advertentie is al weg!
Ach, dat scheelt weer.. :-)
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr
Als 'ie dicht in de buurt was, zou ik hem metteen ophalen. Kan je toch niet aan missen, G12-65's er nog bij ook. Da's een koopje !
Er staat bieden vanaf 750 euro, wil niet zeggen dat hij daarvoor weg gaat. Daarmee filter je alleen de mensen die dan 500 gaan bieden.
Zeer verleidelijk....... mrrhrrjjsdhhsjjjhdh murmelmurmelmermel....GAS GAS GAS
€750, is een schappelijke prijs, maar ook weer niet spotgoedkoop.
Allen die speakers zijn al de helft waard.....bijna dan :D
Speakers kosten max 100/stuk. Verder vind ik 750 te veel voor een amp zonder onderhoud.
map = amp?
Ik doe mijn 65'ers anders nooit weg voor dat geld, zelfs het dubbele niet....