-
Vroeger eens met een zelfbouwrookapparaat van een huisgenoot van de toetsenist gespeeld. Het spul wat hij gebruikte stonk nogal... En laatst had iemand een rookapparaat aangezet vlak bij mijn effectenbak. Wist niet dat ze zo'n ding daar hadden. Maakte me dus even zorgen over mijn apparatuur toen ik even naar mijn bak keek... :D (had toen een hele tijd geen elektrische gitaar aangeraakt, en kwam van een demo inspelen in de studio gelijk door om op een jamsessie in de huisband te spelen... Viel toen net samen na een hele tijd alleen akoestisch, en wat fingerstyle op een jazzgitaar gespeeld te hebben. Een plotseling gebrek in mijn oude setup had me dus ook niet echt verbaasd op dat moment.)
-
Niet lullen, pedaaltjes!!!!!!!!!!!!!
http://i76.photobucket.com/albums/j3...rd2007side.jpg
De blauwe bak gaat vervangen worden door een zwarte kleinere. Binnenkort nieuwe pics........
-
Rustig maar, dat modereer ik er allemaal weer uit binnenkort ;)
Leuke bak trouwens!
-
Hoe schakel je in vredesnaam je BOSS pedaaltjes aan/uit?
Misschien kun je zo'n wielrenners-schoen gebruiken, je weet wel met zo'n verhoging onder de punt van de schoen.
Of doe je dat via de D.Loop? :???:
-
Ik denk dat ze gewoon altijd aan staan, die Boss pedalen.
Het is een TU-2 Chromatic Tuner en een DD-X Digital Delay.
Die zullen wel in 1 van die loopers zitten, denk ik.
-
ik zie een looper voor 3 loops, dus 2x boss 1x ibi
-
Lehle D-loop:
Loop 1 = Mesa en de Ibanez
Loop 2 = Fulldrive (sorry)
Mijn blauwe Lehle:
1 = tuner out
2 = naar amp
3 = via DD3 naar amp
-
-
Waarom ook allemaal zo schots en scheef. Je hebt nog zoveel ruimte joh. Je ruimtelijk inzicht is nooit het sterkste geweest bij bepaalde testen gok ik? :D
-
Het past niet anders hoah:p