Die camo is best wel dik! Mag ik vragen hoe oud je bent en of je alles zelf hebt gekocht?
Printable View
Die camo is best wel dik! Mag ik vragen hoe oud je bent en of je alles zelf hebt gekocht?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
17, en ja alles zelf gekocht. heb slechts een klein beetje geleend van mijn vader destijds voor mijn versterker omdat ik hem zo graag op me verjaardag wilde hebben haha!) maar alles netjes volgende maand terugbetaald :)
ik werk er hard voor en ben er trots op hoor :)
edit:
niet alles is van mij ^^
acoustische gitaar is van mijn vader samen met die rode kawai stratocaster en die praxis starterset stratocaster ^^
bedacht ik me zojuist even :)
maar voor de rest staat alles op mijn naam :noob:
Cool, dan is het approved ;)
NIet mijn collectie Caparisons, maar die van Musik Produktiv:
http://85.17.151.88/325050001-325100...96_6_3dmf.jpeg
Ja, bij mijn Pacifica 012 gebeurde het wel eens, maar op een gegeven moment stopte het.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollol
Mooi, mooi, zo'n Angelus (rechtse kolom, 2e van boven) staat al lang op mijn te testen lijstje, maar is er tot op heden nog niet van gekomen, helaas :(Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minoin
Die CA is ook wel nice (rechtsonder)...
Als ik het goed begrijp:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
- Marshall JVM410H
- Marshall 1960TV
- 2 hele mooie en best dure gitaren
- zooitje pedalen
- 17 jaar en alles zelf betaald
knap hoor!
Toen ik 17 was had ik een Hondo Les Paul voor 175 GULDENS met zwart plakplastic op de body.
Dit heb ik eraf gehaald destijds en toen zag ik waarom: Allemaal beschadigingen maar deze heb ik toen gerepareerd en zelf weer opnieuw gelakt waardoor de gitaar een soort van wine/cherry sunburst kreeg, best mooi vond ik toen.
Ook had ik een Ibanez Compressor pedaaltje die ik als distortion gebruikte.
Ik zorgde ervoor dat de batterij bijna leeg was zodat de compressor als een distortion reageerde. :D
Dit zakie sloot ik dan aan op mijn pickup (dat is een oud apparaat waar je ronde schijfjes van vinyl met hele fijne groeven erin op kon leggen waarna er een naald door de groeven ging. De naald zette dan het minuscule reliëf wat zich in die groeven bevond als een elektrisch signaaltje om naar een vesterker).
Ik had de naald er dan uitgehaald en de 2 draadjes hiervan had ik aan mijn gitaarkabel geknoopt. Geen grap, ECHT gebeurd.
Sinds een paar jaar kan ik me wat beter spul veroorloven....
Heb je daar foto's van? Hoe kom je op het idee om dat te doen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes
Je had vroeger van die draagbare cassette decks met zo'n piepklein
microfoontje. Daar kon je hetzelfde mee doen. En als je die dan
doorlusde naar je stereo dan had je een soort van pre-amp die een
distortion veroorzaakte....
Vroeger. :noob:
Nee, helaas geen foto's. Ik had de naald eruit liggen en zag die 2 draadjes zitten. Destijds was ik behoorlijk inventief. Dit is minder geworden in de loop der tijd....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams
Dat van die cassete decks wist ik niet. Ook goed gevonden. :) Ik heb het vroeger wel jammer gevonden dat de (meeste) draagbare cassete recorders geen line in hadden.
Daarom moest je met een soldeerboutje aan de gang. En met een standaard equalizer was het een en ander nog in te stellen ook. :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes