Butterscotch en een sunburst.
Die butterscotch was al verkocht, anders had ik moeite gehad me in te houden.
Minder "plat" en ging gewoon lekkerder.
Printable View
Butterscotch en een sunburst.
Die butterscotch was al verkocht, anders had ik moeite gehad me in te houden.
Minder "plat" en ging gewoon lekkerder.
De Hb tele is voor het geld een prima gitaar, maar hij heeft nog wel wat werk nodig. Bij de mijne kletterende e snaar, frets zijn niet gepolijst en scherp, de aktie is hoog en niet laag te maken zonder de neckpocket op te vullen, heb ik bij meer mensen gelezen mbt dit type. Een vergelijk met bijvoorbeeld een avri is er niet, ook niet door de hardware te upgraden, maar het kost dan ook geen drol en ik ben er toch wel happy mee, maar de reviews bij Thomann neem ik inmiddels toch wel met een korreltje zout.
Ja, het moet toch ergens in zitten zou je zeggen.
Deels is het ook een (gebrek aan) naam waar je niet voor betaalt, maar €159,- is wel echt weinig geld.
Maar bij de maybachs heb je onderling al best flinke verschillen (ook bijvoorbeeld zelfs bij Paul reed smith)dus in deze klasse kun je ook zomaar een goede treffen lijkt me. Je kunt er veel aan versleutelen voor je op €600,- zit.
Ja, er valt niet op te spelen maar het kostte ook niks! :D
Heb je nooit een dure miskoop.
Ondertussen is er iemand bij tfoa heel melig geweest
De Fender Stratocaster is de meest iconische en meest bespeelbare elektrische model allertijden. Deze Fender Green Burst Antigua uit 1979 is een extra reden waarom dat zo is.
Haha...zoiets ja.
Maar bespeelbaarheid is vrijwel altijd op te lossen.
Verder heb ik wel wat HB's vast gehad die me eigenlijk niet eens tegen vallen.
Maar ook dan heb je het prijskaartje natuurlijk wel in het achterhoofd.
Je zit daarmee in de prijsklasse van bijvoorbeeld een american original Fender, dus best veel concurrentie, waardoor het inderdaad gewoon goed moet zijn.
En een beetje zaagselvrij maken speelt ook een stuk prettiger...tot zover de QC van Hb...
https://imgshare.io/album/hb.K82p
Is dat niet om de hals te shimmen? :D
Goedkope shimkrullen, zie je zo maar wat bomt het.
Levertijd is 9 - 12 weken momenteel. Die zijn hun hele productie- en QC-proces onder de loep aan het nemen. Waar GN al niet toe leidt...!!
Och y-tuber Daryll Brown heeft 8 maanden moeten wachten op zijn Es 335.
Van Harley Benton?
Men koopt een gitaar van 175€...en men doet er dan 200€ of meer kosten aan om ze wa bespeelbaar te maken...🙄🙄🙄🙄🙄🙄..koop dan ene van 400€ eee.
Aan die van €400,- kun je ook €200,- verspijkeren. Kost ie €600,-.
Als body en hals goed zijn hoeft die €200,- verbouwen om het naar je smaak te maken op zich geen probleem te zijn.
Ja, doe er dan eentje van €600,-! Duhu...:roll:
Ja, als je daar weer 200,- aan verspijkert wordt het verschil relatief natuurlijk wel kleiner :)
Precies!:)
Ik ben van principe....van een ezel maakt ge geen koersepaard...maar van een koersepaard kun je een toppaardje maken...
Lao Tzu?....
Oh, ik dacht Sjef van Oekel.
Reeeedsss!
Aangezien ik weinig tot niets ken van Fender een vraagje voor de kenners:
Is dit wat? Fender Japan ST62-55 '83 JV
https://reverb.com/item/34513796-rif...-olympic-white
Is wel wat, geen koopje maar ziet er prima uit. Ik heb minder voor m'n '62 AVRI betaald, maar da's geen Japanner.
Als je echt voor het kleur gaat...is het wel idd wat. Is inderdaad geen koopje..kwaliteit zal het wel zijn..maar voor die prijs mag het al.
Fender MIM Tele + case voor 200
verkoper sinds vandaag actief
https://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/m1589138629-fender-telecaster-50-s-classic-white-mim.html
Dat is een koopje.
Vast en zeker een oplichter. Als je een boef wil vangen kun je voor zo iemand een val zetten.
Ook te goedkoop: https://link.marktplaats.nl/m1582204172
Boef, vangen, val... dat klinkt retespannend!
Wanneer gaan we!?
Tja ik weet het niet, kan ook gejat zijn toch?
Ophaaladres in Amsterdam en Weert is dan wel wat vreemd.
Student op kamers, vriendin op afstand, kan allemaal, daar gaan bij mij nog geen alarmbellen door rinkelen.
Kopen dat ding dan...!!
Ik zou niet weten wat ik ermee moet.
Gitaor speuluh..!!
Route Weert - Amsterdam ligt ongeveer langs hier, dus misschien kan ie hem afgeven :D
Zo gaat dat meestal ;)
Ik zit in een Orange-groep op Facebook, iemand daar had op deze advertentie gereageerd maar vroeg voor de zekerheid om meer foto's, en kreeg daarop geen reactie. Maar ja, als je zelf kunt gaan kijken en het ding even kunt uitproberen, en het blijkt toch in orde te zijn, dan zit je voor een dubbeltje op de eerste rang. Ik kan zelf deze versterker niet echt gebruiken helaas.