Ja, ac15cc met blauwe alnico.
Printable View
Ja, ac15cc met blauwe alnico.
Waar bevindt je rookvrije werkruimte zich momenteel peter?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen
Daar kaart je een gevoelig probleem aan: we stikken van de rook!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
De blazers waar ik naast zit, zijn druk aan het experimenteren met allerlei verschillende soorten drankjes tegen een droge bek. De trompettist denkt het al gevonden te hebben met.... perziksap, haha. Mss beter maar een keer de arbo bellen. :)
Hahahaha, onbedoelde bingo, maar ik wilde natuurlijk vooral weten waar je momenteel speelt ;)
Nog een vraag, ik ga dus een 1spot kopen, kan iemand even vertellen hoe hoog hun verhoging is waar een stekkerblok rechtop instaat met een 1spot erin geklikt??
Ok :), gisteren is de foto genomen in rijswijk en vandaag gaan we roken in roermond, met simone kleinsma.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Btw, die heritage 335 op de foto lag twee weken geleden nog bij je buurman op de behandelingstafel voor een nieuw nekgewrichtje van earvana. Ik ben er blij mee hoewel ik in de eerste 5 posities op mijn hals opeens wat oude gewoontes moet afleren.
Ik snap je vraag niet helemaal precies geloof ik, bedoel je mss de hoogte van de onespot gemeten vanaf de bovenrand van het stekkerblok waar de onespot insteekt?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hugo123
de hoogt an een onespot plus een stekkerblok dat bedoel ik;)
Maar dat lijkt me steeds verschillend, afhankelijk van de hoogte van het stekkerblok dat je gebruikt. Ik zal vanavond de onespot eens opmeten, dan zal ik het morgen posten (als ik mijn rolmaat niet vergeet mee te nemen).
Ikkeniesnappedoen... rookt Simone zoveel? Rookmachine? Rokerig café? Jij speelde toch normaal in theaters? En gewoontes afleren, intoneren met je vingers?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen