jezus christus, dit is géén wiskunde, dit is rekenen, basisschool style.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
Printable View
jezus christus, dit is géén wiskunde, dit is rekenen, basisschool style.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
hij zegt het toch, het is maandag ... lijkt me duidelijk hahah
zet mij er maar een 2e keer bij, die gitaar is echt mooi :) mag ik mezelf op het lijstje erbij zetten of moet ik weer mailen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Negative K3 fan
zoals ik al eerder zei, ik zet je erbij en als je al gemaild had dan is dit gelijk een bevestiging voor je 2e inschrijving..
ik zet je er dus bij en gelijk met een vinkje
nog 6 !
75 - ...
76 - ...
77 - ...
78 - ...
79 - ...
80 - ...
zo gaat evengoed wel snel ondanks de sceptische berichten..
zet mij ook maar op de lijst, zo mailtje versturen
75. sinneD
76.
77.
78.
79.
80.
oeeeee spannend bij 80!!!
En in het begin maar roepen dat het nooit zou lukken, wat ik ook nog steeds niet snap is mensen die 'haten' op glaas van ja je vangt er wel 800 euro voor, dat istie echt NOOOIT waard
PIELEMUISJES hij is per persoon 10 euro waard, die gitaar is dus 10 euro waard voor mij en geen 800. Dat er nog 79 anderen er ook zo over denken is een voordeel voor glaas.
Ik vind het een leuk idee, een leuk gitaartje en ook al is het brandhout (waar ik overigens niet van uit ga) als het maar gezellig is toch. Anders had ik die 10 euro toch op gemaakt aan fast food :D Is dit een stuk gezonder, of ik m nou win of niet als iemand anders er gelukkig mee is vind ik het tof dat ik toch stiekem ook een beetje eigenaar ben van die gitaar heb toch een aandeel erin:P
(idee als de winnaar m verkoopt wil ik wel 1/80ste van de winst heh! of werkt dat niet zo? Ik ben creatief dus exacte vakken liggen me niet zo heheheh :hippie: )
voor 12 uur de 80 ? ^^
zet mij er ook nog maar een keer bij!