Tuurlijk! Ooit :satisfie: Ik geilde ook altijd op White Falcons en had nooit gedacht er 1 te hebben, en da's ook gelukt! Dus kan ik die 2000 andere ook nog wel halen:pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Printable View
Tuurlijk! Ooit :satisfie: Ik geilde ook altijd op White Falcons en had nooit gedacht er 1 te hebben, en da's ook gelukt! Dus kan ik die 2000 andere ook nog wel halen:pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
http://img54.imageshack.us/img54/430...andardyqs4.jpg
Wat issie mooi
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
In de geest van wie A zegt moet ook B zeggen....
Fotoooos please?!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
Wat weerhoud je ervan em te kopen als je het geld kan missen?
hij is idd lelijk.....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Evil-Payasos
Wat je zegt squier4ever! Ik haat ESP, en die lelijke rhoads-immitaties al helemaal
@GeofJackson: Ik heb het geld niet. Ik zou het wel zo bij elkaar kunnen hebben hoor, maar om heel eerlijk te zijn, Ik denk dat ik ruzie krijg met mijn ouders als ik NOG een jackson koop. Ze willen dat ik 'eindelijk' een keertje verantwoordelijk met geld om begin te gaan ;)
Citaat:
Verantwoordelijk? Je bent toch eigen baas over je geld en kan toch zelf beslissen aan wat jij een goede aankoop vind?
Het lekkere vond ik vroeger (weet niet of dat bij jou nog zo is) toen ik nog geen vaste lasten en eigen huis had ik lekker m'n geld aan alles uit kon geven wat ik maar wilde. Dus ook gitaren.
Hoezo zijn de Rhoads imitaties lelijk? Hij ziet er behoorlijk het zelfde uit als de jackson?Citaat:
En vanwaar de 'haat' voor ESP's?
ja dat zou je denken he? Zo zie ik het ook. Ik bedoel, nu kan het nog! straks heb ik geen cent meer te makken, maar goed. Over een half jaartje maak ik misschien meer kans ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
nee ik vind het behoorlijk afwijken van een jackson! Ik noem een headstock, vinnen, pinstripes, inlay, hielstuk van de body.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Evil-Payasos
hahaha, nee niet echt een haat hoor. Maar wel een beetje anti. Ik vind Jackson iets heel bijzonders hebben. ESP is zo modern allemaal, en haalt echt alles aan endorsees binnen wat ze maar kunnen binnenhalen. Daar komt bij dat ik het lelijke gitaren vind, en dat een ESP vorige week een ster in de lak van mijn splinternieuwe Jackson heeft gebutst :sneaky: