4 elektrisch
- Ibanez Js 1000
- Ibanez Rg 270 (met evolution set)
- Jaren 70 les paul
- Cort X2
en 2 acoustisch
- Yamaha c850 en Stagg nog wat(voor kampvuurtjes;))
6 welgeteld
Printable View
4 elektrisch
- Ibanez Js 1000
- Ibanez Rg 270 (met evolution set)
- Jaren 70 les paul
- Cort X2
en 2 acoustisch
- Yamaha c850 en Stagg nog wat(voor kampvuurtjes;))
6 welgeteld
2 elektrische:
- Hagstrom Super Swede (orgineel)
- Ibanez JS 1000
En nog een acoustische gitaar.
Ik begin mn 'verzameling' met twee, waarvan 1 echt een verdrietig gedroch is en de ander ben ik best op gesteld, al zal het voor een ervaren gitarist een matig ding zijn.
Mn zwager zit nu over de 10 maar speelt maar op 2 ofzo. Je krijgt toch je favorieten lijkt me
Uiteraard...daarom probeer ik nu geen nieuwe gitaren meer te kopen... Momenteel heb ik zes gitaren en ik speel altijd op dezelfde, enkel voor een optredentje ofzo haal ik de andere eens boven, en dan is het eigenlijk best zonde van al het geld.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pais
tuurlijk is dat niet zonde :D
probeer in je verzameling wel zoveel mogelijk verschillende gitaren te krijgen (1 of 2 backupjes zijn wel ok maar 30 dezelfde strats is alleen voor Malmsteen nodig ;) )
Ik bedoelde het niet negatief hoor, ik word echt overweldigd met gasaanvallen als ik fotoos van bv jouw collectie zie, of die collectie van Wietse.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred dons
Maar da's dan meer omdat je toch ook een gitaarverzamelaar bent. Is het niet? Ik ben zeker geen gitaarverzamelaar en daarom is het voor mij zonde van het geld, maar ik snap wel dat mensen veel gitaren willen voor hun verzameling.
nee ik spaar gitaren omdat ik nog steeds denk dat het niet aan mij ligt maar aan mijn gitaar dat ik niet zo goed als malmsteen speel ;)
(maar inderdaad, voor mij is het echt verzamelen geworden)
maar mijn advies is wel serieus, probeer als je meerdere gitaren hebt wel echt verschillende exemplaren te krijgen omdat je dat bij het spelen ook weer nieuwe invalshoeken oplevert en je helpt bij het creeeren van een eigen sound.
heb er pas eentje :
spaanse cuenca
Ik heb inmiddels:
3 elektrische gitaren
1 akoestische gitaar (in bruikleen van mijn vader)
1 basgitaar
1 opblaasgitaar (Wacken Open Air, van m'n broer gekregen)
1 houten sleutelhanger-gitaar (van een vriend gekregen)
dus een zevental gitaren op mijn kamer :p
te veel maar nooit genoeg
:)