http://www.socalscene.net/Warped_Tou...evenfold_3.jpg
Synyster Gates van Avenged Sevenfold, precies het spel en solo's die ik wil horen!
Printable View
http://www.socalscene.net/Warped_Tou...evenfold_3.jpg
Synyster Gates van Avenged Sevenfold, precies het spel en solo's die ik wil horen!
technisch? buckethead, die gitarist van Freak Kitchen (ziekelijk)
melodisch? oude werk van Petrucci in DT, Satch, tony macalpine
overall? geen idee
Harrald
DE beste bestaat niet, de 1 kan niet wat de ander kan en vice versa
Ik denk dat je hier op heel wat negeerlijstjes bent komen te staan als zelfingenomen bal. Ik heb nou genoeg berichten van je gelezen om te kunnen zeggen dat je een enorme lul met 10 vingers bent met je over the top arrogante uitlatingen. Wat ik vooral uit jouw berichtjes opmaak is dat je Vai de beste vind en daarna jezelf, maar eigenlijk vind je jezelf ook weer de beste, omdat je Vai de beste vind. Luister jij trouwens ook nog ergens anders naar dan Steve Vai? De beste is een begrip waar iedereen z'n eigen interpetatie aan geeft. pffff, staat hier ook zo'n smilie tussen die kotst?...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fast left hand frederico
En hierbij verklaar ik de oorlog aan alle shred-fans!!!... :seriousf:
Dacht ik ook altijd, makkelijk na te spelen. Ik heb nu een aantal tablatureboeken van de Peppers en dan zit het allemaal toch net ff ietsje anders in elkaar als dat ik aanvankelijk dacht. Oh ja, die tabs die je op internet vindt van Frusciante, vergeet ze, ze kloppen niet. Ik heb in ieder geval nog niet eerder zulke bizzare tabs gezien als in de boeken die ik nu heb van 'm. Rare jazzakkoorden waar zelfs daarin nog weer een totaal andere noot in verwerkt wordt. Bizzar...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
Voor mij persoonlijk(!) is John Petrucci de nummer 1.
Zeker nu ik net weer "Live at Budokan" heb gekeken. Geweldig wat die gozer met zo'n stukje hout en wat elementjes kan.
grrrrr... :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_
??waarom heeft hij wantjes aan?? :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door falcovanhoorn
Tja inderdaad....er is geen beste gitarist, echt niet...
Wel kan je spreken over een van de beste denk ik. En dan nog....
Voor de een is de ene gitarist een betere dan de andere, kortom: Er is geen beste gitarist.
Het is een kwestie van smaak, welk gevoel heb je op een bepaald moment bij welke muziek.
Zo luister ik graag naar: Hendrix, Mike Stern, John Scofield, Stanley Jordan, Scott Henderson, Leo Kottke, Harry Sacksioni, Gert de meijer, Joe Satriani, Santana, Frank Zappa, Steve Vai, Neil young en alles wat ik nog vergeten ben....Er zijn zoveel gitaristen die op hun manier spelen als geen ander. Dus ik spreek van de beste smaak...