@Tomdiedom: in dat geval wordt het wat begrijpelijker....
Printable View
@Tomdiedom: in dat geval wordt het wat begrijpelijker....
Yep.
Ik ben verzot op analoge delays maar de CC was me echt te smerig. Dat analoge delays per definitie smerig moeten zijn is een misvatting. Als ik in zo'n geval mag kiezen tussen een DE7 en een CC is de DE7 de gelukkige. Die legt het daarna wel af als ik die keuzes een DMM mee mag nemen.
Moet denk ik terug komen op mn mening over de carbon copy vs de DE7. Hoewel in eerste instantie de keuze om de cc weg te doen en even later de DE7 in de plaats te nemen niet heel handig/slim was, heeft het wel goed uitgepakt. Vandaag repetitie gehad en heb nog nooit zo vaak delay gebruikt. En de repeats worden op een hele mooie manier "smerig" en volgens mij is er ook iets van een kleine hint modulatie te vinden. Niet slecht, zeker niet slecht.
sorry voor de redelijk off topic post, maar voorgaand ging het hier ook over in dit topic.
Als het werkt, werkt het! Analoog is maar een woord. Wil niet altijd zeggen dat het ook per definitie beter is. Ik vond de DE7 prima en ken ook nog wel andere digitale delays die beter zijn voor bepaalde dingen dan sommige analoge delays. Niet blind staren, gewoon kopen wat werkt! Goede post, Tomdiedom.
http://img146.imageshack.us/img146/8494/imgp0835q.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Minder = Meer
Niels is nieuwsgierig: wat voor een lampje heb jij daar op je pedaltrain?
Mighty bright duet 2
Bedankt! Ziet er goed uit :)
Dat dus. Ik zie op de vorige pagina ook weer dat helaas mensen zich snel persoonlijk voelen aangesproken als er iets minder positiefs over een object wordt gezegd. Was daar niet laatst een speciaal, maar doodgebloed topic aan gewijd? Anyway, de CC is niet per definitie slecht, maar ik heb tot vervelens toe gezien dat mensen 'm kozen púúr omdat -ie analoog is. Dat is jammer, want het is een verhoudingsgewijs erg donker gevoicede, lo fi delay en daarin 'roomser dan de paus' wat betreft de ideeën over analoog. Een DE7 doet dat eigenlijk al beter en zo zijn er wel meer.