@delay-vraag: zaterdag heeft ie voor t eerst een 'tikkend' geluid voor t gebracht, dus er zit voortgang in. En ja, t duurt nog lang ;)
Printable View
@delay-vraag: zaterdag heeft ie voor t eerst een 'tikkend' geluid voor t gebracht, dus er zit voortgang in. En ja, t duurt nog lang ;)
Leads zijn te kort. De gaten zitten evenver uit elkaar als bij een weerstand, en ik heb geen zin om met halve draadbruggen alles toch in orde te krijgen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Ponq, wat zal ongeveer de maximale delaytijd worden? Want die chips die je gebruikt kon je toch 'eindeloos' blijven opeenstapelen.
dat is gewoon fout ge-etst dus?
Ok duidelijk, dankje. De print is trouwens voor een 1HE buizen voorversterker.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
Neen, gewoon vreemd in de layout. Normaal gezien neem je 2 vrije plaatsen tussen weerstanden, en 1tje tussen caps. Dan past alles perfect. Hier zitten er 2 plaatsen tussen de pootjes van de caps. En de caps die ik dan nog aangekregen heb zijn smaller dan de 'normale'. Daarom dat het niet past.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
dat bedoel ik ;)Citaat:
Ik geloof standaard 800 ms. Maar ik moet daar nog mee experimenteren. Evt dubbele ram chips? lagere klok frequentie? etc.Citaat:
Lekker! Hoe groot schat je dat de print wordt? In een B (zvex grootte) zal het niet meer passen zeker? Eerder de grootte van mijn nijboertje maar vrijhouden op mn bord dan?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ponq
Ohja, dat geweldige idee dat jij had voor pedalen, ik moet je teleurstellen, maar dat is eigenlijk al op de markt. Catalin bread ofzo heeft er een hoop van.
mijn geweldige idee? dat ben ik zelf dan alweer vergeten ;)
En ja, hij wordt groot. BB wordt nog krap. Zoals ie nu op t breadboard ligt heeft ie al 5 IC's... en dat gaan er zeker meer worden. En echt, geen idee of het van de grond komt, ik pruts maar wat he ;) maar als t lukt wordt t een mooie!
Zorg maar dat t lukt ;) zou tof zijn. Een analoge delay is iets dat ik nog wil, maar de 580ms van de rebote 2.5 vind ik te weinig.
Dat idee was van de A behuizingen...