de mijne is gekocht op marktplaats, zat al geen trem op toen ik hem kocht :rockon:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobertoL
Printable View
de mijne is gekocht op marktplaats, zat al geen trem op toen ik hem kocht :rockon:Citaat:
die sunburst destroyer is prachtig
Thanks,daar ben ik ook erg trots op,is mijn favoriete gitaar maar heb de RG erbij gekocht om de Destroyer te ontzien in de oefenruimte,ik ben als de dood dat er beschadigingen op komen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pueblo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blend
beetje creatief doen met printscreens/opslaan/paint :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joskedentweede
Die destroyer is inderdaad super, hoe heet dat ding in Ibanez taal? Btw, na 10 jaar moet dat ding er ook uit zien als 10 jaar he, anders leeft dat ding niet :P
Ben je niet gewoon het pookje kwijt?Citaat:
@ falconer, die blank gelakte Destroyer, is die te koop? :dontgeti:
Ik zei al, die zat5 er gewoon al niet op toen ik hem kocht, ik denk dat de vorige eigenaar hem al kwijt was geraakt, op de marktplaats fotos stond hij ook niet :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marter544
in ibanez taal? destroyer toch?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimiDylan
Dat pookje is geen tremelo en die kun je voor een paar euro los krijgen, dat weet je? :dontgeti:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollol
ja, ik wist wel dqat het niet zoveel zou kosten, als ik toevallig nog een naar de musicallinn ga koop ik er ff 1 :blast:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marter544
ik heb ff een filmpje gekeken met wat je er mee kan doen; foking vet
maar ik heb gehoord dat die dingen op slechte gitaren de hele boel laten ontstemmen, weet iemand toevallig of dat veel met Yamaha Pacifica's gebeurd?