ik zou als de dood zijn dat er bier of lompe boeren over die dure sennheiser wireless heen banjeren....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
heb jij dat niet ?
damn... ik moet ook wireless zeg... echt
Printable View
ik zou als de dood zijn dat er bier of lompe boeren over die dure sennheiser wireless heen banjeren....Citaat:
heb jij dat niet ?
damn... ik moet ook wireless zeg... echt
Heb ik niet gedaan, maar ik gebruik hem gewoon als veredelde DI, en dat doet hij prima.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulusdeBKB
http://www.alexandervanengelen.nl/ge...rd%20dec07.JPG
Eigenlijk al weer achterhaald.
Want de Crunch Box is eraf (en is te koop). M'n gemodificeerde SD-1 is er weer op.
En de All Access wordt binnenkort vervangen door een Gordius Little Giant.
Ik heb dat wel ja, maar kan me ook niet herinneren dat er bier over m'n Marshall footswitch heen is gegaan... Gelukkig sta ik altijd aan de zijkant zonder microfoon.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude
De Sennheiser gaat er trouwens uit. Er komt een X2 voor in de plaats!
Wireless = gaaf... Hoef ik aan het einde van een optreden ten minste niet meer m'n kabel weer helemaal terug te draaien? (ik ben nogal een 1-richtingsdraaier ;))Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude
Gisteren was mijn klitteband binnengekomen vanuit de US and A en heb 'm nu netjes bekleed. Vandaag mee gerepeteerd en hij doet het goed! :cheerup:
Je hebt 'm erg netjes afgewerkt! Complimenten.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulbekkers
Met wat geluk komt er nog een mooie custom fuzz bij ;)
Heb je die Little Giant al? Heb je nog andere controllers in overweging genomen? Heb je al eens gekeken naar die controllers van Vinteck?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yek1
Waar heb je die x2 besteld?Citaat:
Wat moet ie nou met 2 van die dingen :chicken: ?
Het is een model, hij heeft 'm niet twee keer ;)
En jij dacht dat ik dat nog niet doorhad:p. Ik was gewoon weer even de lolbroek!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door almarvk