Ik gok, gezien de bodem sticker, een PSK, die met een schuin oog naar Boss keken dus die sticker ook.
Printable View
Ik gok, gezien de bodem sticker, een PSK, die met een schuin oog naar Boss keken dus die sticker ook.
Ik neem aan dat die kast niet origineel is maar ik vind de bodemsticker gewoon veel overeenkomsten hebben met die van PSK of Sabine.
Niettemin is het gewoon een belachelijk deal natuurlijk. Of liever gezegd, de kliko is dichterbij dan de brievenbus maar dan verdien ik er nog wat aan.
https://i.ebayimg.com/00/s/MTAwMFg3N...eCMar/$_86.JPGhttps://media.rainpos.com/6661/img_3912_2.jpg
Even plaatje gevraagd.
Bijlage 779
Non gooped, valt een beetje tegen.
Nou, in ieder geval hand-wired 😄
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
Én cloth wire, wanneer was de laatste keer dat je dat zag in een pedaaltje?
Ik heb ook cloth wire in m’n pc hoor, niks mis mee.
Ik weet niks van elektronica af maar het lijkt me iets van pre amp/overdrive
die 35 VAC zal dan wel een elko condensator zijn voor een toonregeling?
zoiets gok ik
behuizing lijkt me gemaakt voor een batterij maar dat is zeker 3 euro dus dat zou te gek zijn
Cloth/plastic boeien, we zitten eigenlijk een beetje te wachten op DH's educated guess.
Ik zie cloth wire, ook wit.
Zo, potje liegen en zo: https://www.ebay.nl/itm/ONLY-250-MAD...0AAOSw~AFdymEg
Deze heb ik ook en was destijds voor dezelfde prijs te koop als 'de normale'. Het is inderdaad een special edition, maar echt niet 600 dollar special. Als dat wel zo is, dan zet ik die van mij ook per direct te koop en koop er twee 'normale' voor terug, want; precies dezelfde met alleen een ander kleurtje en opdruk. De huidige Speial Edition ook maar inslaan dan. Goeie investering op deze manier. Maar iets zegt me dat ze zich beter even in kunnen lezen, op Reverb of zo...
Hallo,
ik had een ruilvoorstel gedaan (gitaar + cash). Ik kreeg een enthousiaste reactie terug en of ik het geld via marktplaats gelijk oversteken wilde overmaken zodat de deal beklonken was. Dan konden we daarna wel afspelen wanneer we zouden ruilen.
Toen werd ik wat achterdochtig. Want volgens mij wordt bij gelijk oversteken het geld automatisch overgemaakt na een week. Dus als de tegenpartij niet meer reageert na overmaken, zou ik het geld kwijt zijn.
Is dit een nieuwe vorm van oplichting die iemand van jullie ook al eens heeft meegemaakt of ben ik gewoon te achterdochtig?
Altijd boter bij de vis en dus ook altijd ophalen.
Lees even goed hoe het Gelijk Oversteken werkt. Ik dacht dat het best veilig is.
Afgezien dat er, hoe je het ook noemt, voor opsturen geen waterdicht systeem is, is het natuurlijk helemaal geen gelijk oversteken, sterker, het is alles BEHALVE gelijk oversteken.
Creatief met kurk zullen we maar zeggen.
Van MP;
Indien de koper niet binnen zeven dagen aangeeft of hij het product wel of niet ontvangen heeft, gaat Online Betaalplatform er automatisch vanuit dat het product wel is ontvangen en wordt het bedrag automatisch uitbetaald aan de verkoper.
Mocht de koper aangeven dat hij of zij het pakket niet heeft ontvangen en de Track & Trace code laat zien dat dit wel het geval is, dan ontvangt de verkoper gewoon de betaling vanaf de tussenrekening van Online Betaalplatform.
Dat biedt dus ruimte tot oplichting. Niet reageren en hopen dat de koper het vergeet te melden of gewoon een leeg doosje sturen.
heb je nog geld over ??
https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...tm_content=vip
En MP vraagt ook nog eens een procentueel bedrag voor deze “service”
Da's nog best veel voor iets wat eigenlijk niets is.
Goed verdienmodel.
Het is mij ook niet echt duidelijk waarom je uberhaupt MP voor transactie zou gebruiken als er geen verantwoording tegenover staat
Ebay gebruikt voor zijn eigen transacties paypal die dat wel doet
zullen gedacht hebben, ach... kunnen wij ook best en als er stront aan de knikker komt kan u bij uw bank of creditcard terecht.
die app hebben we er zo uit.
Ebay, de eigenaar van MP (en PayPal trouwens), lacht zich rot. Nederlanders willen nu eenmaal graag rommelen en houden van vage garanties die niets inhouden.
Voor zover ik het begrijp, is het eerder andersom.
Als jij niet reageert binnen een week na het overmaken als het fout gaat, dan ben je het geld kwijt.
Indien je echter binnen die week een melding maakt dat je de gitaar nog niet hebt en de verkoper kan geen bewijs overleggen dat deze verstuurd is; dan wordt het geld gewoon terug gestort.
In het geval van inruil, staat degene die betaald via direct oversteken heeft naar mijn idee sterker in zijn schoenen.
De ontvanger heeft namelijk geen verzendbewijs, aangezien je naar ik aanneem die ruil aan huis doet.
Bij dat gelijk oversteken behoort een verzendbewijs te staan, tegenover de ontvangst van geld, dus voor inruil is het niet echt geschikt.
Verder snap ik deze regel van MP niet; als je zelf als ontvanger niets binnen een week laat horen, dan wordt het geld overgemaakt.
Maak gewoon een extra veld aan, waarin de tracking van het pakket dient ingevuld te worden na verzending.
En als daar binnen een week niets is in vermeld, dan wordt het geld teruggestort.
Maak je het een stuk veiliger mee lijkt mij.
Ik snap niet hoe een tracking bewijs voldoende kan zijn op te besluiten dat het geen oplichting is. Kan gewoon een lege doos zijn of een baksteen. Bewijslast ligt dan bij jou als ontvanger, bewijs jij maar eens dat je geen gitaar hebt ontvangen. Vreemd systeem.
Sterker nog. Dat hele systeem slaat nergens op. Marktplaats geeft geen garantie op je product. Enkel garantie dat je iets krijgt. Kan dus ook een baksteen zijn. Zolang de verkoper maar een verzendbewijs heeft zit hij goed en krijgt hij gewoon zijn geld. Marktplaats is niet verantwoordelijk wat je krijgt, enkel dat je iets krijgt :).
Was laatst bij Kassa of Radar.
EDIT: Kassa dus; https://www.youtube.com/watch?v=E7_bfZueDOI
Dus het hele systeem slaat nergens op. maar ja. De Nederlander wil graag alles verzekeren...
Deze komt op mij i.i.g als wat eigenaardig over.
https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...reviousPage=lr
Foto's zijn slecht.
Het logo maakt op mij i.i.g een huisvlijt indruk, tuners staan scheef, en brugzadels vind ik ook atypisch voor wat ik gewend ben op jaren '90 strats... snaargeleiders zijn raar... vind ik...