Dat mag ook! in ieder geval gaaf ding!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
Printable View
Dat mag ook! in ieder geval gaaf ding!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
mooie kudde pedalen!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet
die tonebenders van Colorsound, hoe zijn ze? Onlangs nog eentje gehoord op een optreden, fantastische sound (strat) maar mss zat er nog andere meuk tussen.
Dank je!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barno
Mijn Colorsound TB's zijn Supa Tone Benders en ze klinken nogal in de richting van de betere Big Muff (zoals de triangle die er tussen ligt). De TB's zijn beter regelbaar en wat dynamischer. Maar de triangle is weer eh.. net n tikkie meer muff, zeg maar.
Ze zijn fantastisch, ruig, rauw en ronkend. De oranje versie is uitemate zeldzaam en gezocht, maar verschilt alleen in kleur van de andere. Ze hebben precies dezelfde print.
en die wah die eronder staat, lijkt fel op oude Boomerang, straf want tony joe white speelt met een coloursound TB en zo'n wah.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet
Ik heb een Boomerang.. maar zie m er zo snel niet tussen liggen. De wah die je bedoelt heeft dezelfde behuizing, maar is van Foxx ( en klinkt veel vettiger dan Maestro).
Tony Joe White.. altijd fan van geweest! dat ga ik eens proberen met de combinatie TB en Boomerang..Polk Salad ann!
Toevallig niet een TS9je te koop voor gunstig prijsje? ;)
Als ik iets zou willen verkopen had ik al die zooi niet!
verkopen is een vies woord..
en het is niet zo dat ik ze dubbel heb of zo.. ze zijn allemaal verschillend.
Zie ook sig voor omschrijving.
http://img171.imageshack.us/img171/7976/mijngearjx2.jpg
jij speelt geen kleinkunst, denk ik :)
nice stuff
Knappe set, basically all you need!