jawel, maar dan wordt het zo lomp! :PCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Nee serieus, 18 mm vuren kun je lekker een spijkertje inslaan of een scroefje in draaien.
Bovendien is het relatief licht en sterk.
Printable View
jawel, maar dan wordt het zo lomp! :PCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Nee serieus, 18 mm vuren kun je lekker een spijkertje inslaan of een scroefje in draaien.
Bovendien is het relatief licht en sterk.
Vuren is kuthout.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes
Ok, dit is wel heel kort door de bocht, maar het is niet bepaald sterk hout. Verder zou ik lijmen ipv met spijkers en schroeven werken.
Beter ja... :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
Heb me altijd al over de hoeveelheid pedalen bij jou verbaasd... Maar goed, kun het allemaal niet wat compacter en netter (wat kabeltjes betreft)? Lijkt me wel prettig met zo'n omvang. ;)
Zoals ik in mn topic over de bouw hiervan zei is dit slechts een tijdelijk bord. Eens de pedalen af zijn ga ik hier alles een keer op passen, zien wat in de verhoging moet enzo. Ik heb al Neutrik jacks en mogami kabel klaar liggen.
Het wordt compact hoor, maar hiet moeten nog een 5tal pedalen bij, en ik was te lui om nu alles kabeltjes weg te proppen, of toch te proberen. Nu ligt het gewoon makkelijk.
En de hoeveelheid, het is gewoon cool om verschillende dingen te kunnen doen. Alle pedalen komen door mn invloeden qua muziek. Enige dat ik momenteel over twijfel is de typische nirvana chorus. Misschien gaat die wel eens weg.
Vuren is sterk genoeg. Zeker als je korte stukjes gebruikt zoals bij mijn board.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rude Perception
Wat spijkertjes e.d. betreft: die gebruik ik puur om ervoor te zorgen dat de lijm goed wordt aangedrukt en dat je niet eeuwen hoeft te wachten totdat de lijm droog is eer je het volgende latje kunt lijmen.
Op sommige plekken zitten schroeven puur omdat het hierdoor een stevige constructie wordt.
Lijm+schroefjes (wel voorboren).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rude Perception
Uiteraard...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yannicks
Weet iemand waar ik in de buurt van Tilburg van dat zelfklevend klitteband kan krijgen? Of een webshop die geen 16 Eur verzendkosten rekent voor 2 meter klitteband van 25mm?
Dan kan ik hier ook eens foto's gaan plaatsen van mijn van aluminium profielen gemaakt pedalboard! :cheerup:
Probeer het 's bij de HEMA?
Trouwens, waarom geen foto's zonder klittenband?
Naaiwinkel!!!! zo eentje met naaimachines etc. Goedkoop word het toch niet.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
Probeer anders je bord te bekleden met zo'n droogloop mat oid (ik ga het doen, een mat kost je 2 euro bij de praxis) Dan hoef je alleen maar de haakjes te kopen, de lusjes zitten op je mat, werkt prima!