Ik had een klacht ingediend en de advertentie is verwijderd:
hier de reactie van Speurders:
"Naar aanleiding van uw klacht over advertentie 57238095 heeft het Speurders.nl team besloten deze advertentie te verwijderen."
Printable View
Nu ben ik wel benieuwd, wat stond er in de advertentie?
De klacht betrof de volgende advertentie:
Advertentienummer: 57238095
Advertentietitel: Gibson LP custom
Rubriek: Muziekinstrumenten
Subrubriek: Elektrische gitaren
Prijs: n.o.t.k.
---
Mooie en kwalitatieve Gibson Les Paul Custom uit Chinese makelarij. Kwaliteit zeer goed en in mijn mening beter dan bijv meeste Epiphones of mexicaanse producties van Fender.Ook word er gebruik gemaakt van de originele Gibson hardware.Inclusief koffer.de gitaar is nog in nieuwstaat.Ik blijk meer geschapen te zijn voor Fender gitaren ivm met de hals.
Ik zag hem op Speurders staan. Dat lelijke zwarte ding met die P90's toch? En die gele/goude binding? Dat ding was nog nepper dan een neppert :p.
Ik laat ze tegenwoordig gewoon staan, like iedere dag komt er weer iemand op marktplaats of speurders die claimed een echte gibson met gibson hardware te hebben. Overigens, ik heb er totaal geen problemen mee als iemand eerlijk is dat het een kopie is en welke hardware erop zit, maar dat gebedrieg kan ik niet tegen :P.
misschien dat de neck usa is maar de rest van de gitaar zeker niet (goedkope aziatische floyd, de usa jacksons hebben een ofr of een schaller licensed, deze body is ook gefreest voor een kopie floyd dus het is zeker geen aftermarket floyd)
verder lijken de pickups mij op het eerste gezicht geen sd's maar om dat zeker te weten zou ik scherpere foto's moeten zien
http://link.marktplaats.nl/307811891
Hey! ik zou graag jullie advies willen omdat ik nog nooit een gitaar heb laten over komen uit welk land dan ook. ik wil weten of ik dit moet doen (bieden) of dat ik het beter links kan laten liggen. graag jullie meningen
het gaat om de volgende advertentie:
http://cgi.ebay.com/New-Fender-Jagua...item1c0f13f057
alvast bedankt!