Dikke +1!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Funkblaster
Ik vind de posts van ZvP altijd wel goed en nou zie ik deze berg koffers, dan ga ik me toch afvragen wat die zoon voor spullen heeft ;)
Printable View
Dikke +1!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Funkblaster
Ik vind de posts van ZvP altijd wel goed en nou zie ik deze berg koffers, dan ga ik me toch afvragen wat die zoon voor spullen heeft ;)
+1!!!!!!!!!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
Zo is dat! Kom op ZvP! (die tevens BvB is)
Foto's van gitaren! :)
gewoon een rekje? :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams
kan je er 2 boven elkaar zetten :) moet lukken! ben je ook klaar :)
hoewel ik dit wel erg kunstzinnig en gewoon gaaf vindt!!!
+1
nou.. ik ben graag bescheiden.
De enige verzameling die ik heb, is een aantal koffers met pedalen, waarvan dit een deel is:
http://img92.imageshack.us/img92/542...ding217sf9.jpg
een echte coillectie is het niet, maar meer een zooi pedalen. En precies zo heb ik wat plukjes gitaren, verspreid over mn huis.. en over diverse topics hier.
Laat ik het zo zeggen:ik heb spul uit jullie beide 'gezocht'-lijstjes...
Ik moet bekennen dat ik voor een gitaar met punten ook een lichte aandrang voel er één te bemachtigen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobertoL
Lijkt me puik spul, inclusief tremelo; alleen die EMG's spreken me niet zo aan.
Heerlijk!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet
Met dat soort pedalen kan ik mij wel vermaken!:) ;)
En nu je gitaren :D
Met dit soort pedalen kan iedereen zich vermaken :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
maar die gitaren.. ik heb zo overal staan - tot bij mn familie aan toe. een overzichtsfoto kun je vergeten. En ze zijn ook lang niet zo bijzonder als die pedalen. meest suffe strats en o zo gewone gibsons..
ik ben trotser op mn Hoyers of mijn waanzinnige Alosa of de Japanse zooi
Mooi hoor die Tokai!
Rest doet me weinig eigelijk (wat ik zo op de foto's zie dan he, weet niet wat je nog meer voor gitaren hebt) maar die Tokai vind ik wel erg gaaf. Maar ik blijf je pedalen verzameling echt super tof vinden :)
Die Hoyers!! :p
Stratje heeft dezelfde kleur als die van mij had. Blue pearl burst heette dat geloof ik, toch..?