Lekker compact, maar heb je geen last van de gitaarkabel, die bij de overdrive distortion binnen komt?
Printable View
Lekker compact, maar heb je geen last van de gitaarkabel, die bij de overdrive distortion binnen komt?
ja idd... en distortion + overdrive voor je wah? gaat dan niet hele tone naar de knoppen als je distortion of overdrive + wah gebruikt?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harald
verder idd mooi boardje hoor:)
Klopt hoor, meestal gebruik ik ook een haakse plug.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harald
ok:) ik dacht altijd dat je eerst je eerst je wah en dan de distortion moet, omdat je anders een overstuurd signaal naar je wah wah stuurt..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samder
Zo zie je maar weer:) Gitaarnet is wel leerzaam!:D
De mijne nog in de afbouw fase:
Pedalboard in flightcase
Dat wordt denk ik een heel mooi boardje! Ziet er nu al erg strak uit.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellsbellsnl
hoera, hier is da v mij (de échte foto's volge nog waarschijnlijk, maar ik heb mijn best al gedaan in photoshop)
http://img179.imageshack.us/img179/3...bordqt6.th.jpg
Goed bedacht hoe je de looper gebruikt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaine
Heb je geen aardlus met de tuner aan de tuner out op deze manier in het geheel?
Dat zijn bekende effecten voor mij ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
Heb er zelf nog de Rocktron Deep Blue chorus bij gekocht. Super voor een nette prijs!
njaaa, het zou kunnen, ik ken er helemaal niet veel van, misschien weten anderen dat hier op het forum? Ik zal allezinds even de zoekfunctie gebruiken eerst :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen
Ik ga dit weekend alles op mijn pedalenbordje zetten. Ik dacht dat dat de beste manier was om de tuner aan te sluiten zonder al te veel verlies, aangezien hij niet echt TB is vermoed ik, hoewel er een 'bypass' modus is (hoera, leve behringer, maar hij is toch zeker goed genoeg als pedaaltuner)