spuit 11.....
Printable View
spuit 11.....
uhm ja, nu, lees zelf maar:
http://link.marktplaats.nl/306981245
Nou... ik heb al van meerdere mensen gehoord en zelf ook voorbeelden gezien dat de kwaliteitscontrole bij Epiphone helaas tegenwoordig ook lang niet altijd meer zo scherp is.
Blijkbaar zijn de Chinezen afgelopen jaar ook een stuk makkelijker geworden en bij Epiphone zullen ze het wel wat te goritg vinden om meer dan 10% van de productie af te keuren...
nou de prijs die hij vraagt is fors hoor, ondanks de leuke pups, gitaar is helemaal niet meer origineel.
Deze Ibby betreft een exemplaar met geschroefde hals en de open book headstock heeft ibanez tot ongeveer 1975/1976 gebruikt.
Een aantal dingen in de add kloppen niet.
Deze gitaren zijn behoorlijk goed en hebben mijn voorkeur boven de huidige chineese kopien, dus ook de Epi's, maar zo goed als een Gibson, nee, dat is die niet.
Bovendien klinken deze gitaren schriller dan een echte Gibson:ok:
Och ja, die vraagprijs is inderdaad discutabel, maar daar komt ie vanzelf achter als er niemand biedt.
En hij is niet de eerste die een beetje enthousiast vertelt over hoe goed zijn gitaar wel niet is.
Er is geen enkele manier meer om vast te stellen of dit een '72er 2350 is.
Logo weg, lak weg, alle originele onderdelen weg... what's left?
Zelf ben ik een groot fan van de seventies Ibbies maar hier zou ik m'n geld niet aan uitgeven.
Het kan best een goede gitaar zijn, maar het verhaal is niet controleerbaar en daarom twijfelachtig.