Om eerlijk te zijn vind ik het nogal rommelig, dat is zo'n dure PT2 niet waardig. :)
Printable View
Jessis wat strak, Henri :P. Bord ziet eruit als van hout. Zelf gemaakt? (ik kan me je oudere posts niet herinneren)
Ik zie nu pas dat jij de Taiwanese Ross Phaser hebt...
Yep, zelf gemaakt, middagje klussen. Dank je. :)
Die heb ik al een poosje hoor.
Ik heb ook de Amerikaan, maar dat blijft gewoon één groot drama, ruis, brom, etc. :(
Deze Taiwanees vind ik de lekkerste van alle phasers die ik heb (gehad).
Ik wil je USA wel hebben? ;)
DML toch maar als flangy chorus ingesteld zo te zien? :D Cool board hoor!
Maar, kun je nu ook nog een pedaal aantrappen zonder 2 andere erbij te switchen?
Daar wil ik het nog wel even over hebben, PM komt eraan. :)
Thx. De DML staat ingesteld als een modulerende delay, misschien ook wat flangy, maar wat een sound!
Ik moet je nog bedanken voor de tips hieromtrent, bij deze, bedankt. :ok:
Dat is idd wat tricky, maar met de tip van m'n voet gaat dat prima.
Voordeel: ik kan er ook 2 tegelijk aan, of één uit en de ander aan met één keer trappen.
Heel graag gedaan, ik verkondig graag het Ibanez evangelie :D
Mooie pedalboards mannen. Altijd weer genieten!
Sinds deze week de trotse eigenaar van een Deluxe Memory Man . Wat een pedal! Voor mij is er geen betere analoge delay. De rest doet de Timeline :seriousf:
Past alleen rechtonder in de hoek dus moest de boel wat omgooien. Toch gelukt; dijk van een sound! Vandaag in de kerk mooi open kunnen trekken. (sorry geluidsman....)
https://lh6.googleusercontent.com/-f...lboard2012.jpg
:ok:
Strakke bak trouwens!
Er was geen ontkomen aan...hij lonkte naar me voor een zacht prijsje...
tnx Mitch... Het is ook letterlijk strak trouwens. De onderste rij zit zo strak op elkaar gepropt. Kan niets meer tussen...alsof het er voor gemaakt is ( praat ik me zelf dan maar aan..:) )
Is dat die ene die vorige week op MP stond?
Die heb ik ook nog een genereus bod gedaan, en zelfs nog achteraan gebeld, maar meneer laat niks van zich horen. :mad:
Oh ja, jouw boards zijn altijd de vetste, komt ook door de manier van fotograferen en pimpen naderhand, mar toch! :ok:
@ Fragedallic: zitten daar beetej Hillsong achtige sounds in? Ik heb m'n Nova ooit verkocht omdat ik 't veel te onhandig vond en heb nu alleen een DD5 maar toch 'mis' ik daar wat aan ;)! Een wat warmere analoge delay zou dan mooi achter de dotted 8 kunnen :)!
Die bordjes van jou zijn overigens altijd TE mooi :o!
+1 voor de combi (digitale) alleskunner-delay met een analoge on-the-fly delay. Ik kan er nu alles wel uithalen. Hillsong sound is zeker wel te realiseren. En een analoge delay is net zo makkelijk op een dotted 8 stand te zetten.
De slapback stand op de DMM is trouwens wel heel gaaf en niet echt te simuleren op een Timeline.
dat valt best mee...en het concept is toch heel toegankelijk.Citaat:
Die bordjes van jou zijn overigens altijd TE mooi :o!
ik wil vanavond wel een onopgepoetste foto posten hoor :)
Wat een goeie camera en een filtertje wel niet kan doen he :P
wellicht een aandachtspuntje. Ik heb er nu (nog) geen last van. Ik ben toch van plan de tremolo weg te doen en dan schuift alles ietsjes uit elkaar.
Het is nu een combinatie van een 1-spot en de 2 eigen adapter van de Timeline en de DMM. De wens is wel om over te stappen naar bijv. een Voodoolab PP2+.
Het kan inderdaad zijn dat ik er naast zit, maar daar hoort toch de enige aarde doorheen te lopen?
Nogmaals ik kan er naast zitten maar:
gitaar-aarde draad-pedaal 1-aarde aan behuizing-aarde draad pedaal 2. Daarmee vormen ze al samen een aarde. Voeding + en min in elk dder pedalen transformator gescheiden
Op het moment dat de pedalen fysiek ook nog contact maken, kan ik me voorstellen dat er een aardlus kan onstaan, omdat de aarde tweemaal over en weer loopt.
Stel dat ik gelijk heb, dan zal het nog niet zon vaart lopen hoor.
van.. (jan 2011)
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._2810933_n.jpg
via.. (aug 2011)
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...42417976_n.jpg
naar.. (feb 2012)
http://distilleryimage8.instagram.co...3813ffc0_7.jpg
http://distilleryimage7.instagram.co...38140926_7.jpg
dealys :o!!!! wel een strak bordje!
ik wil ook een DD-20... toch maar de M9 van m'n bord halen :crazyhappy:
Ik denk dat hij ook doelt op de Pitchshifter/delay
delays!! inderdaad, ben nogal delayliefhebber. Op dit moment heb ik 3 op mijn board, waarvan PS-2 voornamelijk als octaver (omhoog en omlaag) wordt gebruikt, lekker glitchy! Heel sporadisch als delay vanwege zijn vage sounds. Stiekem baal ik dat ik mijn oude AD-9 eraf heb moeten halen ivm ruimte, maar de DMM klinkt simpelweg te goed en de DD20 komt een heel eind in de buurt van de AD9 :)
Tja, de DMM.... het wordt een cliché, maar uiteindelijk kun je er niet omheen als delay liefhebber! Mooi board, zou ik een hoop lol mee kunnen hebben denk ik.
Complete waarheid. Ik wilde er niet zo aan geloven, maar kon uiteindelijk relatief goedkoop 1tje kopen. Vanwege formaat en onhandige voltage zou hij voor thuisgebruik zijn. Toen overleed mijn AD-9 en nam ik voor de gein de DMM mee naar repetitie en woaw; een wereld ging open. Eerst proberen of de DD20 ongeveer gelijk in te stellen was, maar dat bleek onmogelijk. Dus AD-9 en Whammy eraf om plaats te maken voor de DMM. Fantastische sound heeft ie :)
welke mod is dat aan je phaser?
'standaard' R28 of R29 mod, waardoor volume/midboost wat afneemt. Switchbaar gemaakt omdat ik hem soms wel prettig vind en soms niet wil hebben
Hoho, ik heb inmiddels ook een delay, hoor!