:D ja, soms heb je ineens goesting niewaar?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
Printable View
:D ja, soms heb je ineens goesting niewaar?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
hmm, eerder vandaag stond erbij dat ie niet echt is, dat heeft ie weer weggehaald, de rat :sneaky:
Dat hoerige glitter, dat staat je vast goed Bass.
Dat bod van je zie ik niet getopped worden. Gefeliciteerd!
Jammer dat het weer een jaar duurt voor het weer kerstmis is...
wat hier van te denken: http://link.marktplaats.nl/142898886
Heeft deze loaded slagplaat bij mij gekocht, spul komt van een el-cheapo Rockson (complete gitaar kost nieuw nog geen 75,- euro). Hij bied het spul aan als 70ies stratocaster elementen.
Body had ie er al eerder op staan en is totaal verneukt.(groot gat in gehakt voor een humbucker).
jaaa, dat is onze man in Arnhem.
Zijn levensdoel is zoveel mogelijk gitaren te verkloten in dit leven, learning the relic thing the hard way.
Dat lukt hem aardig geloof ik.
je bent overboden bass!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
ik heb nl wel 1 euro meer dan jij er voor over :serieusf:
paolo koopt inderdaad met enige regelmaat stratjes en onderdelen op via marktplaats en reliced ze dan. Heb er al menig maal mee gehandeld.
Is wel een aardig gast, tenminste zover ik er mee gehandeld heb.
+1. Hij koopt massaal (oude Japanse) gitaren op en sloopt ze meteen uit elkaar, gaat er even met een Aldi-dremel te lijf en verkoopt ze dan als vintage, 'ooit netjes voorzien van een Fender-logo". Ooit is te beschouwen als 'afgelopen week'.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
voor iemand als mij die nog wel eens wat strat onderdelen over heeft die je aan de straatstenen niet kwijt raakt, is dit de oplossing. het relic is meestal idd net te
Hij slaat er inderdaad in door, dat reliccen, je zou toch zeggen dat ie genoeg oefenmateriaal gehad heeft, Heb zeker al 25 vern%#kte bodies en 25 vern&%kte halzen van hem gezien op MP.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saf