oh ik vind t juist prachtig bij die! nu nog gouden pups, en een derde element erin, en ik jat 'm zo onder je gat vandaan!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the feable
Printable View
oh ik vind t juist prachtig bij die! nu nog gouden pups, en een derde element erin, en ik jat 'm zo onder je gat vandaan!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the feable
Ik vind de kleur toch ook geslaagd.... ieder zijn smaak zou ik zeggen...
Wat ik er voor betaald heb? 1500E... Mooi toch?
En hoe klinkt ie.... man de ene keer nice and smooth, en een paar seconden erna scheurt ie als een beest.... ;)
Ik vind de kler ook erg mooi! Alleen de verloop niet zo! Maar inderdaad iedereen zijn eigen smaak! Lelijk is ie zeker niet hoor! Zou em zo van je overnemen ;)
Gelukkig dat jij em wil overhouwe
Ik begon al te panikeren... :satisfie:
whaha ;) ja maak je geen zorgen!
nu merkte ik wel dat ik sinds ik em hersnaarde (originele; 14!!!! jaar oude snaren zaten er nog op) dat ik bij mn lage E-snaar nu een zekere fretbuzz merk... moet ik nu panikeren, of is dit normaal en gaat dit vanzelf weg?
Ikzelf zette er .10'ers op.
Dat is wel heel oud voor snaren! Dan heeft ie er nooit op gespeeld! Hoe weet je dat ze origineel zijn?
Fretbuzz? Misschien ff de brug afstellen. Panikeren is niet nodig met goed afstellen zijn de meeste problemen te voorkomen!
Inderdaad, de man van wie ik em kocht heeft er nooit echt op gespeeld. En ik kan het je garanderen, ik heb de snaren gezien die erop zaten, dat was niet moeilijk om te geloven dat ze er al heel die poos opzaten.
Kan wel zijn dat Gibson er misschien standaard 09 op stak, misschien vandaar de buzz nu? alhoewel ik dat moeilijk kan geloven.... een les paul met 09's
Als ik dat dan zelf aanpas (wat ik dus echt niet graag doe, want ie stond zalig afgesteld) neem ik aan dat ik dan de brug aan de zijde van de lage E iets laat stijgen, of moeten bijde zijden van de brug dan omhoog? + hoeveel (moeilijk om zeggen, weet ik)
Het kan ook zijn dat de hals wat te recht is. Dergelijke ingrepen kun je beter niet zelf doen, tenzij je er natuurlijk verstand van hebt. Ik raad aan naar een plaatselijke gitaarzaak te gaan en de hals eens ff te laten nakijken.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doctor liejp
gewoon een klein beetje omhoog draaien ja.
stemmen, kijken of het goed is.
zoniet, nog wat omhoog.
had ie inderdaad 009's dan moet je wellicht de halspen iets bijstellen ook
als dat al ooit gebeurd is.. (iets losser zou hij dan mogelijk moeten)
009 op een lespaul kan hoor, ik heb zelfs een tijd 008 er op gehad, maar vond dat na een tijd toch wel echt iets te dun klinken :D