Je weet maar nooit. :roll: :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus
Printable View
Je weet maar nooit. :roll: :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helter Skelter
Ik vind Vai juist een goede componist. Geen teveel aan techniek. 90% van wat hij speelt kunnen jullie ook spelen, als je de moeite neemt om het uit te zoeken. Het is vooral ongewoon wat hij doet, niet moeilijk.
Bij David Lee Roth was dat andersom. Veel techniek en shredden en matige composities. Wel erg Rock 'n' Roll, overigens.
Mijn favoriete Vai-album is Sex & Religion, met Terry Bozzio en TM Stevens en natuurlijk de geweldige vocalen van Devin Townsend. Zeker geen mindere composities dan bijvoorbeeld de Stones, Beatles, 10CC, Twarres, De Dijk, Blof, Bon Jovi. Natuurlijk kan niet iedereen Zappa of Herbie Hancock zijn.
Vai's album's verschillen overigens nogal van elkaar, met alleen FTLOG als voorbeeld doe je hem te kort. Malmsteen en AC/DC zijn heel wat minder gevarieerd. En ik heb al hun CD's, :D.
Overigens ben ik het niet eens met de uitspraak: "Geef mij maar Tony Macalpine of Vinnie Moore. Ietsje minder techniek (...)". Tony heeft alle techniek die je je maar kan bedenken, daarom speelt hij ook in Vai's band (los van het feit dat jij liever Tony hoort dan Steve). Steve zoekt de besten uit. En een lol dat die 2 op het podium hebben! Echt leuk om te zien. Nog leuker is het om Tony MacAlpine op bas te zien (geruild met Billy Sheehan) terwijl Sheehan op Tony's gitaar een echte shredderstyle solo speelt! Dan weet je pas echt waar je staat, als je dat ziet.
Joe Bonamassa !!!!!
die kerel is echt zo goed :oCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas88
ik heb er via itunes wat van gehoord op bluesfest radio en ik ben al maanden naar zen cd van a new day yesterday aan het zoeken en ik vind hem maar niet :(
Boudisque & Fame zijn goede vrienden ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sora
http://www.boudisque.nl/zoek/index.a...=Joe+Bonamassa
http://www.fame.nl/pages/productview...754886&navid=2
Zie musicstore.nl of bol.com daar zijn ze wel te koop!Citaat:
In januari komt de nieuwe dvd
In maart komt de nieuwe cd
en in april is hij in nederland !! oa in paradiso (i'll be there!)
heb ook tig amerikaanse bootlegs liggen ! enne wie weet vanavond op bluesbox @ arrow classic rock 21:00
Ik zie overigins nergens op die site's iets over het live album a new day yesterday... bij die cd krijg je de live dvd a new day yesterday er bij ! leuke verassing!!.
Noem me ouderwets, maar ik zoek men cd's nog steeds in ongure platenwinkeltjes :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hoofd
Dan vind je Joe niet zomaar overal nee....Citaat:
Dan moet de Boudisque je juist wel aanspreken...in ieder geval het filiaal in Amsterdam (tevens de originele Boudisque), de andere filialen ken ik niet. Je vindt er van alles (veel import/onbekende cd's), personeel is erg relaxed (altijd vriendelijk en gezellig) en je mag binnen gewoon roken ;)Citaat:
Het is, samen met Concerto, in ieder geval mijn favo cd-zaak :)
Als Belg kom ik niet zo vaak in Amsterdam, maar de volgende keer dat ik er ben zal ik er eens langs gaan :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hoofd