Vertel meer!! Yolanthe? Chantal Janzen!! Die is moooooi in alles is liefde. Hoewel mn favo toch wel Carice van Houten is..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
Printable View
Vertel meer!! Yolanthe? Chantal Janzen!! Die is moooooi in alles is liefde. Hoewel mn favo toch wel Carice van Houten is..Citaat:
Nee, het was KT Tunstall.
Ja in je dromen, ventje. Da's mijn scharrel.Citaat:
backstage geweest ooit eens bij shane McGowan and the popes, die dag ook de hele middag op het teras gezeten met de bassist e ndrummer van die band. Afgelopen december backstage geweest bij de pogues in belfast maar daar waren ze niet meer allemaal. Wel jem finer en terry woods.
Ooit eens een hand gekregen van enkele leden van de dubliners zaten toen in het zelfde vlieftuig als mijn vrouw en ik van dublin naar amsterdam.
Met de Levellers backstage wel eens ee nbiertje gedronken op ee nfestival waar wel zelf ook speelde. Morgen ook weer een festival (parkfeest oosterhout) daar spele nwij 's middags en hun 's avonds.
Met de mahones menig avondje gaan stappen in appeldoorn vroegah en laterna nog zeer regelmatige mee gepilst fantastische vent die Finnie.
Verder met vee liets minder bekende ierse folkband biertjes weg getikt. oa fiddlers green
Misschien dat we op festivals waar we zelf gestaan hebben ook nog we lmeer voor andere bekende mensen hebben ontmopet maar die ken ik dan weer niet. Luister zelf bijna nooit radio dus van mainstream pop bands etc krijg ik nooit zoveel mee.
Heb eigenlijk ook niets met verafgoding van groepen die i kleuk vind, zoek het eigenlijk ook nooit op om zo'n mensen tegen te komen of ermee te gaan praten. Meestal gebeurd het gewoon. Bij de popes vroeg de bassist op het terras of i keen peuk voor hem had en of hun niet bij ons erbij mochte nkomen zitten was erg gezellig daarom vroeg hij of nog back stag ewilde naar de show, konden we nog wat biertjes pakken. Bij de pogues kwam ik de tourmanager ofzo tege nop de wc en we raakte aan de praat, hij vond het leuk dat we vanuit nederland naar en dublin en belfast gingen om te pogues te zien heeft toen geregeld dat we backstage konden.
De Dubliners ? Da's ongelooflijk cool, ik heb ze 2 keer live gezien. Barney blijft verrassen ;)
Idd dat die gat toch nog steeds erbij is, ziet er uit of hij elk moment door midden breekt en dan toch zo super goed banjo kunnen spelen. Respect. Ik vind het de gaafste folkband die ik ken.
Ik heb ooit es Flip Kowlier (o.a. van 't Hof van Commerce) ontmoet. Misschien bij de Nederlanders hier niet zo bekend, maar in België wel. Heb er ook even mee gepraat, leuke vent ;)
Flip Kowlier zou in Nederland toch redelijk zijndenk ik..?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m@rijn
ja hoor! :dance:
Zelf veel te verlegen om op andere gitaristen af te stappen. Terwijl ik heel goed weet dat musici het meestal wel wardeeren om persoonlijk te horen hoe je hun optreden vind.
Wat me veel leuker lijkt om muziek met ze te maken of masterclass krijgen.
Na een onaangename ontmoeting met een lokale gitaarvirtuoos ben ik ook daarvan genezen, en kom ik mijn 'zolderkemertje' niet meer af.
Ik heb genoeg aan de verhalen van een maatje die als producer bij mojo heeft gewerkt.
Zelf heb ik meerdere malen met de gitaristen van Annihilation gesproken, hele chille mensen zijn dat!
En ik heb Trivium gesproken vorig jaar mei toen ze in tilburg waren. Ben na afloop van het concert achter de 013 over het hek geklommen zodat ik nog een foto kon krijgen van mij en Matt, dat was geweldig!!
Helaas dat me telefoon (waar de foto's opstonden) even later gejat is >.>
edit: typfouten...