Renier, je 2351bl is ergens tussen de 300-550 € waard. Is een erg ruime marge maar voor beide getallen (en alles daar tussen) zie ik ze regelmatig van eigenaar wisselen. Is maar net welke klant je ervoor vindt.
P@ul
Printable View
Renier, je 2351bl is ergens tussen de 300-550 € waard. Is een erg ruime marge maar voor beide getallen (en alles daar tussen) zie ik ze regelmatig van eigenaar wisselen. Is maar net welke klant je ervoor vindt.
P@ul
Op marktplaats gaan ze tussen de 300 en 400 Euro.
Ik zie net dat een '77 mooi tussen mn '76 en mn '78 zou passen, ook qua kleur, alleen mn geld is op :-(
Mis je alleen de 71, 72, 73, 74 en 75 nog.... :-)
niet als driemaal scheepsrecht is ;-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2350
Mooie collectie .. geen ST modellen? Ik wil ook nog wel een keer een mooie Artist erbij hebben .. voorlopig even geen geld voor. Staat er nu een op marktplaats voor 1500!!! euro .. echt veel en veel te veel imho .. net als die ST1200 dubbelneck die er voor 1200 euro op staat .. beetje jammer.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2350
mag ik ook lid worden van de ibanez club?ik heb her en der wel een paar ibanezzen staan .ps albert..die pgm100jb....leuk ding he..
Ha die Brian! Tja begint al wat te worden met die PGM's he! Heb ook nog steeds plannen om een dubbelneck te maken, maar ach, das lange termijn denk ik. Als je nog eens een pgm hebt ;) Ik heb ze allemaal duur moeten betalen, maar ja, hobby. Vriendinnen zijn duurder. Heb je die motor nog!
p.s je mag wel eens wat vaker posten, je bent al een jaar lid! 3 posts! :chicken:
Mijn Ibanez.
Heeerlijke gitaar!!! Ik was toendertijd in een gitaarzaak en hij was zijn nieuwe zending aan het uitpakken. Doos ging open, koffer ging open en ik was verkocht!!! Op de pof gekocht (dat kon toen nog).
Doe ik nooit meer weg!!!
http://i89.photobucket.com/albums/k2...n/121_2178.jpg
zelf heb ik deze zomer een ibanez rgr321ex aangeschaft!
2 passieve emg's er in, scheuren als hel! ik speel dan ook vooral metalcore.
snelle hals, fijne actie.:D
Het is mijn eerste ibanez, maar zeker niet mijn laatste!