ik snap je wel, geen zin in alle ellende. Punt erachter, boek dicht. In zijn optiek: you took your loss, and he walks away with it onto the next victim.
Printable View
Het verschil is natuurlijk wel dat ik daar zeg maar als leverancier kwam en niet als koper
Maar desalniettemin wil je zaken doen met een goed gevoel waar aan de ene kant de verkoper wat geld verdiend en aan de andere kant de koper een goed gevoel heeft bij de deal
Zo zie je maar weer, poederbrandblusser over zijn Tesla en in zijn tuinhuis schijten, was de beste optie. :ok:
En een juweel heb ik daar gezien! Ik weet het nog goed. Die tele van je die daar stond te stralen toen ik bij Frans was herinner ik me nog! Ik weet niet meer welk soort hout die body was (je hebt het me toen wel verteld), maar ze was prachtig!! Een spijtige zaak dat je niet meer bouwt. 😟
Jammer voor je dat ook jij er een negatieve ervaring hebt gehad, maar door dit soort verhalen voel ik mij dan weer wel gesterkt.
Het heeft me moeite gekost, maar uiteindelijk ben ik nog altijd heel blij met de tele die ik er aan over gehouden heb...
Juist door dit gebeuren heb ik besloten door te bouwen alleen iets meer op de achtergrond, mooi dat je er een tele aan over hebt gehouden en dat de zaak ondanks veel stress en een weder partij die niet kan communiceren toch goed is uitgepakt
De body van de telecaster was one piece european birdseye maple deze gitaar is door Frans opnieuw afgesteld zo slecht dat het geen wonder is dat hij onverkoopbaar is hij raakte steeds ontstemd Frans was vergeten de zadels vast te zetten van de babicz brug
Normaal kan ik mensen vrij goed pijlen ook door mijn functie in mijn werk (jachtbouw) maar omdat Frans joviaal overkomt en ik een beetje een burn out had is me dit bij Frans te laat gelukt maar ja leergeld zeg ik dan maar
Als ik ooit nog miljardair wordt laat ik door jou een yacht
bouwen met een studio erin en een paar custom gitaren :D
Deal, daar houdt ik je aan
Fu!~
Schot voor open doel!!!
En je mist m!!!
Jacht (effe opletten Fu, met een J schrijft ie).
Je antwoord had naar mijn smaak moeten luiden:
'Ik ben veggie, dus ik ben tegen de jacht'.
Nou heb ik je de ogen geopend of niet. Huh, zeg nou zelf.
Kijk, daar zijn we vrienden voor. Om elkaar te helpen.
Vriendelijke groet, Gus
Ik liet hem liggen, zodat een échte vegetatieveling hem kon nemen. Ik ben slechts een bijna-vegetatieveling :( Ik laat graag mijn grote voorbeelden als jij en Tuup deze balletjes inkoppen. Maar toch dank dat je aan me denkt :) Als de jacht wordt geopend (huh huh) mogen jullie komen voor een groot vegafestijn, met gitaren, en geen versterkers maar amp sims!