...of zo een die je kunt schuiven?
Printable View
...of zo een die je kunt schuiven?
Tèèèèèèèè gek voor woorden.
2 pups. Ik stel voor: P90's (geen nieuws, ik kies bijna altijd voor P90's dus doe lekker wat je zelf wilt).
Gitaren met 1 pup vind ik (Sorry Barno) maar niks. Je plakt in je gitaar nog een tweede met die keuze mogelijkheden die je erbij krijgt. En wordt een gitaar lelijker door pups? Nee toch????
Fijn weekend. Gus
Tja, da's inderdaad een dilemma. Vroeger was ik een man die slechts één element gebruikte maar de laatste jaren ben ik ook veel gebruik gaan maken van de tussenstand en het halselement. Dat wil ik eigenlijk niet meer missen, zeker na mijn luistersessie bij Phil X vannacht.
In ieder geval, om wille van een eventueel halselement heb ik de onderkant van de hals nog recht gelaten; dat lijkt me dan weer beter aansluiten dan als de hals de lijn van de body daar volgt.
En ik denk dat ik ook met twee elementen iets van de soberheid overeind kan houden.
Misschien staat het goed als je twee (dogear) P90's met chrome covers neemt?
Of misschien twee Filtertrons of Dynasonics?
Of twee Minihumbuckers?
play that funky music white boy!:crazyhappy:
maar zonder dollen, hij klinkt goed! ik was benieuwd wat die dikke multiplex zijkanten zouden doen met 't geluid.
what about charlie christian in de hals en een filtertron in de brug en een p90 in t midden? ;)
verder: te gek!!! heb m gelijk op m'n smoelenboek gezet.
Dank voor alle suggesties!
Ik moet gewoon nog even nadenken over die elementen; en zien of ik iets tegenkom dat de beurs op het moment kan dragen. Ik heb nog wel twee zelf gemaakte low output-elementen maar ik zat toch aan iets pittigers te denken.
Ik doe mijn suggestie nog een keer: TV jones 3 standen schakeling met 1 pup.
http://www.youtube.com/watch?v=zMR71goFDjk